• یکشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400060705004
  • خبرنگار : 71505

یک عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران تاکید کرد

نامشخص بودن روند پیوند مراکز نو آوری و فناوری در تهران با سامانه " باهم"

نامشخص بودن روند پیوند مراکز نو آوری و فناوری در تهران با سامانه " باهم"

یک عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: با توجه به اینکه پنج مرکز نوآوری و فناوری در تهران داریم. اما نحوه اتصال این مراکز به سامانه "باهم" چگونه است؟

به گزارش ایسنا، مهدی بابایی در هفتمین جلسه شورای شهر تهران پس از ارائه گزارش محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات شهرداری تهران گفت: یکی از نکات این گزارش، سامانه «باهم» بود که پیرو دغدغه مسائل فناورانه شهرداری تهران، مرکز نوآوری شهر تهران را در این سامانه بارگذاری کردند. اینجانب با بررسی سامانه به نکاتی رسیدم. در کشورهای پیشرفته مباحثی مانند پارک‎های علم و فناوری و استفاده از دانشمندان جوان و استفاده از فناوری‎های مختلف مطرح است و این درحالیست که یکی از دغدغه‎های ما در شهرداری تهران اینست که بتوانیم مسائل مشکلات خود را به دانشمندان جوان ارائه کرده و قسمتی از این مشکلات را با کمک ایشان و در کنار کارآفرینی برای ایشان، حل کنیم.

این عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا ادامه داد: این سامانه می‎تواند بخشی از این دغدغه‎ها را حل کند. اما خلائی که در این سامانه دیده می‎شود این است که روند حمایتی ما از طرح‎ها را بیان نکردیم و مشخص نیست که چه زیرساخت‎هایی را برای این طرح‎ها قرار می‎دهیم. یعنی وقتی طرح‎ها ارزیابی شده و مقبول واقع شدند، چه حمایت‎هایی برای ایشان ارائه می‎کنیم. در سامانه آمده است که طرح پس از ارزیابی به معاونت مربوطه ارائه می‎شود. اما اینکه پس از آن چه اتفاقی می‎افتد، مشخص نیست.

وی افزود: این امر در نتایج سامانه هم مشخص است که بیش از یک یا دو طرح به هر معاونت ارائه نشده است و نتایج این طرح‎ها در اجرا نیز مورد بررسی قرار نگرفته است. در گزارش فرمودید که پنج مرکز نوآوری و فناوری در تهران داریم. اما نحوه اتصال این مراکز به سامانه "باهم" چگونه است؟ همچنین اینکه یک مرکز نوآوری و فناوری هم در ذیل مرکز مطالعات داریم. این مرکز چه فعالیتی دارد و اتصال آن با این سامانه چگونه است؟ 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha