• یکشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1400060705077
  • منبع : دانشگاه آزاد اسلامی

در دیدار هیئت اعزامی دانشگاه آزاد با مقامات سوری تاکید شد

افتتاح مرکز نوآوری پارک فناوری دانشگاه آزاد در سوریه

افتتاح مرکز نوآوری پارک فناوری دانشگاه آزاد در سوریه

افتتاح مرکز نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در سوریه در دیدار هیئت اعزامی دانشگاه آزاد با مقامات سوری در دمشق مورد رایزنی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، هیئت اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی به سوریه متشکل از دکتر علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و نماینده روسای استانهای کشور در هیئت رئیسه، دکتر سید محمدجواد صدری مهر مدیرکل پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدرضا شمس دولت آبادی مدیرکل پشتیبانی واحدهای برون مرزی و دکتر وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری،  رایزنی های گسترده با مقامات سوری را دستور کار قرار دادند.

موضوع اصلی این گفت و گوها افتتاح مرکز نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در سوریه و بحث آموزش دوره های کوتاه مدت آموزش فناوری در این کشور بود.

در این سفر تفاهمات صورت گرفته میان دکتر ولایتی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولین دانشگاه حلب، دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولین دانشگاه دمشق و همچنین تاسیس و افتتاح یکی از واحدهای این دانشگاه در سوریه، از سوی هیئت اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری شد.

حضور در ضیافت ترتیب داده شده از سوی دکتر سبحانی سفیر ایران در سوریه و برگزاری جلسات فی مابین با سفیر و بخش اقتصادی سفارتخانه و همچنین، ارتباط گیری موثر در قالب برگزاری جلسه با رایزن فرهنگی کشورمان در سوریه با هدف برنامه ریزی دقیق درباره نحوه حضور موثر دانشگاه در سوریه بخشی از برنامه های هیئت دانشگاه آزاد در دمشق بود.

همچنین در این سفر بازدیدی از خانه فناوری و نوآوری ایران (IHIT) در سوریه که توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری احداث شده و به بهره برداری رسیده، صورت گرفت. در این بازدید راه های متنوع همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی با این مرکز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در نهایت مقرر شد این همکاری در قالب مدل مشارکت و یا مدل نمایندگی محقق شود.

به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، در خلال بازدید از محل ساختمان اتاق بازرگانی مشترک ایران و سوریه و منطقه آزاد دمشق دیدار و گفت و گو با  معاون اتاق بازرگانی سوریه و بخش خصوصی فعال دمشق صورت گرفت تا مقدمات و بستر برای برنامه های پیش روی هیئت دانشگاه آزاد اسلامی در این کشور مهیا شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha