• یکشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400060705195
  • خبرنگار : 30054

معرفی بزرگترین سایت فروش آهن آلات ( آهن استیل یکتا )

معرفی بزرگترین سایت فروش آهن آلات ( آهن استیل یکتا )

شرکت آهن استیل یکتا که در سال ۱۳۹۸ بصورت سهامی خاص تاسیس  گردیده ، با بیش از ۱۵سال فعالیت مستمر و پویا ،هم اکنون در زمره شرکتهای برتر صنعت ساختمان و آهن آلات کشور شناخته می شود. ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده است که بصورت پویا و نظامند ، در توسعه و تعالی زیرساخت ها عمرانی کشور ایفای نقش نماید و با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود در راستای تحقق اهدافی چون توسعه صنعتی و فناوری های نوین گام بردارد . 

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آهن یکتا، شرکت آهن استیل یکتا با داشتن کادری حرفه ای و متخصصین از مشاوره تا تحویل بار در مقصد مورد نظر شما و همراه شماست تا لذت خریدی آسوده را تجربه کنید.
با توجه به نیاز های مشتریان سعی بر تشکیل زیر مجموعه های خدمات رسان جهت تسهیل در امر خرید و فروش آهن آلات و فولاد های آلیاژی نموده است.
به دلیل تجربه و بیش از ۱۵ سال سابقه در حوزه خرید و فروش آهن آلات و قیمت آهن  با داشتن کادری مجرب ، حرفه ایی و تخصصی و مشتریان ارزشمندی که در سراسر کشور در کنار این مجموعه هستند ،ارائه گواهی های مختلف و امکان بازدید قبل از خرید ، مواردی است که ما را معتبر و قابل اعتماد ساخته است . 

قیمت روز آهن آلات

به علت نوسانات نرخ ارز قیمت ها ممکن است در ساعت و یا در روز تغییر کند ولی در شرایط با ثبات بازار اعتبار پیش فاکتور تا پایان ساعت اداری همان روز می‌باشد و در زمان نوسانات در لحظه واریزی نیاز به اخذ تایید مجدد می‌باشد.
بله به دلیل رفع نیاز مشتری ها و ارائه بهترین خدمات به مشتریان بعد از اعتبار سنجی شرایط خرید اعتباری را لحاظ کردیم.
شما می‌توانید با هماهنگی با بخش فروش هنگام تایید و خرید بار مورد نظر درخواست سرتیفیکیت کرده و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. سرتیفیکیت شامل تست ، آنالیز ، سختی ، کشش  و سایر تست های مورد نیاز مشتریان است که بعد از اتمام فرایند خرید تحویل مشتری میگردد.

محصولات آهن استیل یکتا

  • انواع ورق
  • انواع میلگرد
  • انواع تیرآهن
  • قوطی پروفیل
  • انواع نبشی و ناودانی
  • انواع لوله
  • انواع شمش
  • انواع تسمه
  • محصولات مسی ،برنجی ،آلومینیومی ،فسفر برنز و استیل

با توجه به تنوع و گوناگونی محصولات این شرکت به طور کامل و دقیق نمی‌توان سایز ها و استاندارد ها را تعریف کرد ولی در اکثر مواقع سایز و استاندارد مورد نظر مشتری در انبار موجود می‌باشد.
برای ارسال بار هیچ محدودیتی وجود ندارد و طبق توافق فی مابین و هماهنگی با مشاوران ما می‌توان زمان و ساعت را مشخص کرد.

برخی از سوالات متداول 

۱.چرا و چگونه باید به آهن استیل یکتا اعتماد کنیم ؟

به دلیل تجربه و بیش از ۱۵ سال سابقه در حوزه خرید و فروش آهن آلات با داشتن کادری مجرب ، حرفه ایی و تخصصی و مشتریان ارزشمندی که در سراسر کشور در کنار این مجموعه هستند ،ارائه گواهی های مختلف و امکان بازدید قبل از خرید ، مواردی است که ما را معتبر و قابل اعتماد ساخته است .

۲.آهن استیل یکتا با کدام یک از کارخانه های تولید میلگرد در حال همکاری می‌باشد؟

آهن استیل افتخار همکاری با کارخانه های تولید انواع آهن الات و فولاد در سراسر کشور را داشته و در حال حاضر با کارخانه های میلگرد ذوب آهن اصفهان ، فولاد فایکو ، فولاد میانه ، شاهرود ، نیشابور ، پرشین فولاد ، ظفر بناب ، بردسیر کرمان ، حسن رود ، سیرجان حدید درحال همکاری می‌باشد و مشتریان می‌توانند در قسمت محصولات تنوع , سایز و ابعاد مختلف را مشاهده کنند.

۳.زمان اعتبار پیش فاکتور چه مدت میباشد؟

به علت نوسانات نرخ ارز قیمت ها ممکن است در ساعت و یا در روز تغییر کند ولی در شرایط با ثبات بازار اعتبار پیش فاکتور تا پایان تایم اداری همان روز می‌باشد و در زمان نوسانات در لحظه واریزی نیاز به اخذ تایید مجدد می‌باشد.

۴.آیا می‌توان اعتباری خرید نمود؟

بله به دلیل رفع نیاز مشتری ها و ارائه بهترین خدمات به مشتریان بعد از اعتبار سنجی شرایط خرید اعتباری را لحاظ کردیم.

۵.چه مواردی در هزینه ارسال بار موثر هستند؟

مسافت و وزن کالا ، نوع کالا ، تعداد محل های بارگیری

۶.نحوه ارسال بار چگونه است؟

برای ارسال بار هیچ محدودیتی وجود ندارد و طبق توافق فی مابین و هماهنگی با مشاوران ما میتوان زمان و ساعت را مشخص کرد.

کلام آخر

شرکت آهن استیل یکتا با سالها سابقه در زمینه تامین آهن آلات اعم از فولادهای آلیاژی ، اتصالات، ابزار دقیق , انواع لوله،انواع ورق ها و پروفیل های فولادی و استیل و همچنین تولید انواع آلیاژهای پایه مس، برنج , آلومینیوم، چدن، فولاد و استنلس استیل، مفتخر است محصولات خود را با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی به اکثر کارخانه ها و شرکت ها ارائه نماید.
 هدف این شرکت به عنوان یکی از تامین کنندگان قطعات فولادی و استیل این است که با خدمات هرچند اندک خود بتواند در راه پویا شدن چرخ صنعت کشور گام برداشته و با شناخت دقیق نیازهای مشتریان خود نسبت به ارائه خدمات بهینه شامل مشاوره فنی، سبد کالا، قیمت رقابتی و ... اقدام نماید.
برای استعلام قیمت یا مشاوره با کارشناسان با شماره تلفن ۰۲۱۵۴۰۷۱ تماس بگیرید و یا به سایت ما https://ahanyekta.com  مراجعه فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی