• یکشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۸:۲۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400060705233
  • خبرنگار : 71469

دبیرکل هیات فوتبال استان تهران پاسخ داد:

مسابقات فوتبال در شمیرانات و جنوب شرق تهران، غیرقانونی برگزار می‌شود؟

مسابقات فوتبال در شمیرانات و جنوب شرق تهران، غیرقانونی برگزار می‌شود؟

دبیرکل هیات فوتبال استان تهران اعلام کرد که مسابقات فوتبال این استان در تمامی رده ها، با توجه به پروتکل ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل است و هیچ مسابقه در حال برگزاری وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، به تازگی برنامه‌ای در رابطه با برگزاری مسابقات فوتبال رده سنی نونهالان در منطقه جنوب شرق استان تهران منتشر شد که بر اساس آن باید تیم‌های فوتبال در این رده سنی ششم و هفتم شهریورماه سال جاری به مصاف یکدیگر می‌رفتند، آن هم در شرایطی که هم اکنون استان تهران از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد.

طبق بازنگری و ویرایش طرح جامع هوشمند محدودیت، صرفا مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه‌های ورزشی گروه اول شامل استخر روباز، تیراندازی (اهداف پروازی، فضای باز)، تیروکمان، چوگان، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی (به‌جز دراگون بوت)، کوهنوردی، موتورسواری و اتومبیل‌رانی، دوچرخه‌سواری مجوز فعالیت در مناطق قرمز را دارند. علاوه بر این بر اساس ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش، فعالیت تیم‌های ملی و لیگ‌های ‌برتر در رشته‌های مختلف در تمامی شهرستان‌های کشور بلامانع است.

بنابراین برگزاری مسابقات فوتبال در تمامی رده‌های سنی در استان‌هایی که از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند ممنوع است.

عباس تیموری، دبیرکل هیات فوتبال استان تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با اینکه طبق برنامه اعلام شده از سوی هیات فوتبال جنوب شرق استان تهران قرار بر این بوده است که طی روزهای ششم و هفتم شهریورماه سال جاری مسابقات رده سنی نونهال برگزار شود و برگزاری این مسابقات در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا، ممنوع است، اظهار کرد: در حال حاضر مسابقات فوتبال در حال برگزاری در استان تهران نداریم و شاید برنامه ای از قبل اعلام شده باشد اما بر اساس پروتکل‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری مسابقات فوتبال در استان تهران در کلی رده‌ها ممنوع است.

وی ادامه داد: برنامه‌ای از سوی حوزه شمیرانات و جنوب شرق استان تهران اعلام شده بود، این برنامه مربوط به قبل از قرمز شدن وضعیت تهران از نظر شیوع ویروس کرونا بود و آن ها جدول زمان بندی مسابقات خود را اعلام کرده بودند که همچنان روی سایت قرار دارد ولی مسابقه ای برگزار نشده است و باید از سوی هیات فوتبال استان تهران در این رابطه مجوز صادر شود و صدور مجوز ما نیز منوط به مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha