• سه‌شنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۲:۳۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400060906195
  • خبرنگار : 71506

برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی زورخانه‌ای در شرایط کرونایی تهران!

برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی زورخانه‌ای در شرایط کرونایی تهران!

در شرایطی که وضعیت برگزاری مسابقات آسیایی و جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی مشخص نیست، مسئولان فدراسیون زورخانه ای به دنبال برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی در شرایط خطرناک موج پنجم کرونا هستند.

به گزارش ایسنا، در شرایطی که کشور در بدترین شرایط ممکن از نظر شیوع ویروس کرونا قرار دارد و روزانه صدها نفر از هموطنان بدلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست می دهند، مسئولان فدراسیون ورزش های زورخانه ای به دنبال برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با حضور ورزشکاران سراسر کشور در تهران هستند.

با وجود شرایط بسیار بد حاکم بر پایتخت و آمار نگران کننده مبتلایان به کرونا و همچنین تاکید مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا بر لزوم خودداری از هرگونه تجمع، مشخص نیست چگونه مجوزهای لازم برای برای برگزاری این مسابقات صادر شده است.

در حالیکه بسیاری از رقابت های ورزشی از جمله کشتی در رده های سنی بدلیل موج پنجم شیوع ویروس کرونا، لغو شده و از سوی دیگر هیچ مسابقه آسیایی یا جهانی پیش روی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی نیست، برگزاری این رقابت ها در چنین شرایطی توجیه قابل قبولی ندارد.

این رقابت ها قرار است در روزهایی ۱۱ و ۱۲ شهریور به میزبانی دانشگاه علوم انتظامی امین در تهران برگزار شود اما گفته می شود ورزشکاران با توجه به مشکلات منع تردد بواسطه شیوع کرونا با مشکلات زیادی روبرو شده اند. فدراسیون ورزش های زورخانه ای اعلام کرده وزیر جدید ورزش و جوانان نیز قرار است از نزدیک نظاره گر این رقابت ها باشد.

مهرعلی باران چشمه در تاریخ ۱۹ خرداد به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد اما با شکایت مجتبی جوهری یکی دیگر از کاندیداها مبنی بر تخلف در انتخابات، در نهایت شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری، ۳۰ خرداد اقدام به صدور رای و دستور موقت کرد و نتیجه انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، بی‌اثر اعلام شد.

از آن زمان تاکنون باران چشمه به عنوان سرپرست امور اجرایی در فدراسیون مشغول به فعالیت است تا حکم نهایی درخصوص انتخابات اعلام شود.

چندی پیش نیز رقابت های بدنسازی به دلیل وضعیت اسفبار کرونا در تهران لغو شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha