• سه‌شنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1400060906632
  • خبرنگار : 71656

نگاه تو راز دل مرا برملا می‌کند!

نگاه تو راز دل مرا برملا می‌کند!

نمایشگاه گروهی «نگاه» جمعه، پنجم شهریور ماه در نگارخانه نقش جهان به نمایش آثار تعدادی از هنرمندان خواهد پرداخت.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه گروهی «نگاه» با کیوریتوری بهناز راد حسینی به نمایش آثار هنرمندانی چون بهناز آذرگون، رامین فاطمی، رعنا آقایی، زینب دلیری، زهرا سعادت‌پور، ساره پروین، سمانه افشاری، سحر اصغری، سحر آهنگر، سولماز علیزاده، سجاد ربیعی، سارا اسنعیل‌زاده، شادی گلستانی، شیرین مراد، غزاله شکرانه، کیمیا جاویدپور، مریم عدالت پیشه، مهناز پروازی، مبینا شیرزادی، نازگل وکیلی، نسترن علیپور و یاسمن علیپور می‌پردازد. 

بهناز راد حسینی، کیوریتور این نمایشگاه در بیاینیه‌ای نوشته است:
به نام خاق زیباترین نگاه
نگاه تو راز دل مرا برملا می‌کند!
نگاه هنرمندانه کسب مهارتی آموختنی است. کما اینکه از نظر چشم پرورش یافته‌ی یک هنرمند دیدن سایه‌ی یک گل روی دیوار می‌تواند به اندازه‌ی تماشای یک منظره‌ی زیبا جذاب باشد. یک هنرمند دنیا را با دقت و از پشت ذره‌بین چشم‌هایش می‌بیند، وقتی صحبت از جذابیت در هنر نقاشی می‌کنیم در حقیقت میزان مقبولیت یک اثر هنری در نگاه مخاطب را در نظر داریم که این امر مهم بستگی به روحیه و دیدگاه مخاطب نسبت به هنر دارد. نگاه کردن به زیبایی همیشه لذت بخش است و هنر نقاشی نیز به واسطه‌ی این ویزگی همیشه ارزشمند بوده است. اثر یک هنرمند گویای بسیاری از واقعیت‌هاست که در پشت آن فکر و علم و عقیده‌ای پنهان است. پس با نگاهی عمیق می‌شود نتیجه‌ی مفیدتری از آن اثر بدست آورد. نگاه تکاملی به هنر نقاشی باعث می‌شود به کشف حقایق بیشتر درباره‌ی جادوی هنر نزدیکتر شویم. از نظر هایدگر، فیلسوف آلمانی هنر تنها راه رهایی برای خروج از بحران مدرنیته است. دستان ما میراث‌دار نگاه شما عزیزان است. 
به گزارش ایسنا، نگارخانه نقش جهان واقع در نیاوران، میدان یاسر به سمت تجریش، کوچه همایونفر، کوچه قادری، کوچه حافظ، خیابان محمودی ۲، پلاک۹ از تاریخ پنجم شهریور الی دهم با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی به نمایش آثار نقاشی هنرمندان مختلفی می‌پردازد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha