• سه‌شنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1400060906706
  • خبرنگار : 71567

درخواست تشکل های صنفی اعضای هیات علمی از وزیر علوم؛

تغییرات مدیریتی در دانشگاه ها به دور از حب و بغض انجام شود

تغییرات مدیریتی در دانشگاه ها به دور از حب و بغض انجام شود

تشکل های صنفی اعضای هیات علمی در نامه ای به وزیر علوم خواستار اعمال تغییرات مدیریتی در دانشگاه ها به دور از حب و بغض به منظور فراهم کردن فضای همدلی و همکاری بیشتر در این مراکز شدند.

به گزارش ایسنا، در نامه تشکل های صنفی اعضای هیات علمی خطاب دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آمده است:

"طرف اعتماد ریاست جمهور واقع شدن برای در دست گرفتن  سکان  هدایت آموزش عالی کشور و نیز موفقیت در کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از طرف شورای هماهنگی تشکل های صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و پژوهشگاه های ایران به جناب عالی تبریک می گوییم.

یقین داریم خدمت در عرصه والای آموزش عالی، پژوهش و فناوری وظیفه ای خطیر و پر چالش است. بالا بردن سطح کیفی فعالیت های دانشگاهی و ارتقای شان و جایگاه اعضای هیات علمی همراه با تقویت نقش مرجعیت اجتماعی ایشان از جمله مسئولیت های سنگین این عرصه است که با اراده، توان و اندیشمندی جناب عالی دست یافتنی به نظر می رسد.

وجود نیروهای دانشمند، توانمند و دلسوز در بین دانشگاهیان از بزرگترین سرمایه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که اجرای برنامه های جنابعالی را در راستای افزون شدن کارآمدی وزارت در ابعاد مختلف اعم از آموزش، پژوهش، تاثیر گذاری اجتماعی و رضایتمندی کارکنان  و دانشجویان بیش از پیش محقق خواهد کرد.

همچنین احتمالا تغییرات مدیریتی در دانشگاه ها  در دستور کار وزارت قرار خواهد گرفت و  همان گونه که یقینا خود مستحضر هستید انجام چنین تغییراتی چنانچه با در نظر گرفتن نظرات خیرخواهانه و به دور از حب و بعض دانشگاهیان انجام شود، به فراهم کردن فضای همدلی و همکاری بیشتر در این مراکز کمک خواهد نمود.

لذا بدین وسیله آمادگی تشکل های صنفی اعضای هیات علمی را به عنوان نماینده جمع کثیری از اعضای هیئت علمی در هر یک از دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور، برای ایفای نقش مشاوره ای و انتقال نظرات ارزشمند، کارشناسانه و دلسوزانه ایشان در این خصوص خدمت تان اعلام می داریم.در این مسیر پر فراز و نشیب برایتان آرزوی سربلندی همراه با سلامتی داریم".

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha