• سه‌شنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400060906763
  • خبرنگار : 50444

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد:

اختصاص ۱.۷ میلیارد به بیماران کرونایی نیازمند خراسان شمالی به مناسبت هفته دولت

اختصاص ۱.۷ میلیارد به بیماران کرونایی نیازمند خراسان شمالی به مناسبت هفته دولت

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اختصاص یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به بیماران کرونایی آسیب‌دیده در استان خبر داد.

مجید الهی راد با اشاره به اینکه این میزان کمک از سوی بنیاد مستضعفان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به این نهاد اهداشده است، افزود: این اعتبار در قالب کمک نقدی و یا سبد معیشتی در اختیار نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا و بیماران قرار می‌گیرد.

وی سرانه اختصاصی به هر خانوار نیازمند را ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: این اعتبار برحسب بعد خانوار و ضریب محرومیت به نیازمندان اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی نحوه شناسایی بیماران نیازمند کرونایی را از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه‌های بهداشت اعلام کرد و ادامه داد: لیست نیازسنجی از طریق شبکه‌های بهداشت به این نهاد معرفی و کمک‌ها در قالب نقدی و سبد معیشتی بین نیازمندان اهدا می‌شود.

الهی راد در ادامه به سایر برنامه‌های کمیته امداد خراسان شمالی در هفته دولت اشاره کرد و گفت: طی این هفته رزمایش مواسات و همدلی در قالب طرح اطعام و توزیع سبد معیشتی به‌صورت مستمر ادامه دارد.

وی افزود: همچنین امسال با اجرای طرح رزمایش ایران همدل در قالب طرح اطعام و احسان حسینی تاکنون بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی و حدود ۸۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع‌شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه خیران نیک‌اندیش می‌توانند برای مشارکت در طرح اطعام و احسان حسینی به‌صورت غیرحضوری کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند، اظهار داشت: شماره‌گیری کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* و واریز وجوه نقدی به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha