• چهارشنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400061007198
  • خبرنگار : 50233

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا خبرداد:

کرونا جان 3سمنانی دیگر را گرفت/وجود 693بستری در بیمارستان‌های استان

کرونا جان 3سمنانی دیگر را گرفت/وجود 693بستری در بیمارستان‌های استان

ایسنا/سمنان سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از وجود 693بستری مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های این استان خبر داد.

حبیب‌الله خجسته‌پور در گفت‌وگو با ایسنا به تمجید از خدمات مدافعان سلامت برای مقابله با این همه گیری در سطح استان پرداخت و اظهار کرد: در شبانه روز گذشته 285 مبتلای قطعی دیگر در سطح استان شناسایی شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر این در ۲۴ ساعت گذشته 198 مبتلای به کووید۱۹ نیز به صورت سرپایی در مناطق تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود شناسایی شدند.

جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا تصریح کرد: در مجموع طی شبانه روز گذشته 331 نفر با ظن ابتلا به کووید19 به بیمارستان‌های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود مراجعه کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به ترخیص 74 بیمار کرونایی پس از کسب سلامتی در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در پذیرش و درمان مبتلایان احتمالی در بیمارستان‌های این استان وجود ندارد.

وی ضمن هشدار در خصوص تداوم شیوع کروناویروس در استان و کشور اضافه کرد: در شبانه روز گذشته 87 بیمار مثبت جدید در بخش کرونای بیمارستان های این استان بستری شدند.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از مرگ 3 مبتلای به کرونا در این استان طی یک روز گذشته خبر داد و افزود: علاوه بر این یک مرگ مشکوک به کرونا نیز در شبانه روز گذشته به ستاد استانی مقابله با کروناویروس گزارش شده است.

جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا دراستان ضمن هشدار در خصوص ادامه خطر ابتلا به این همه‌گیریعالم‌گیر از عموم شهروندان استان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از حضور در هرگونه دورهمی و اجتماع پرهیز کرده و از این طریق به مدافعان سلامت در کنترل بیماری کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha