• چهارشنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400061007272
  • خبرنگار : 71572

عجایب شهر!

عجایب شهر!

اخبار عجیبی که هر روز از باشگاه تراکتور به گوش می‌رسد نشان می‌دهد که آینده خوبی در انتظار پرشورها نیست.

به گزارش ایسنا، تراکتور همیشه با حواشی گوناگونی دست و پنجه نرم می‌کرده اما حواشی این باشگاه هیچ‌گاه به عجیبی اتفاقاتی که پس از پایان لیگ بیستم رخ داده، نبوده است. از انتخاب مربی مانند فراز کمالوند که در سال‌های اخیر عملکرد درخشانی نداشته است به عنوان سرمربی تا جدایی یکی پس از دیگری بازیکنان تراکتور در شرایطی که پنجره نقل و انتقالات این تیم بسته است، دست به دست هم داده که حتی پرشورترین پرشور تبریز هم آینده خوبی برای تیمش متصور نباشد.

جدال اکبر ایمانی با جمشید نظمی و فراز کمالوند جدیدترین اتفاق عجیبی است که در باشگاه تراکتور رخ داده است؛ جدالی که ابتدا سعی شد پنهان بماند و به خوشی تمام شود اما به یک باره مانند دملی چرکین سر باز کرد و به مذاق هیچکس خوش نیامد. ماجرا از جایی شروع شد که اکبر ایمانی، هافبک تراکتور پس از شروع مجدد تمرینات تراکتور به تمرینات نرفت. این اتفاق در نهایت واکنش جمشید نظمی، مدیرعامل تراکتور را به همراه داشت و او عنوان کرد که ایمانی درگیر مشکل مالی است و پس از جلسه‌ای که با او داشتند، این مشکل حل شده و او به تمرینات اضافه خواهد شد. او هم‌چنین اعلام کرد که رضایت‌نامه‌ی این بازیکن صادر نخواهد شد.

ایمانی، نظمی و کمالوند چند روز پس از این اظهارات با همدیگر جلسه‌ای برگزار کردند و درخواست ایمانی  در این جلسه به اطلاع کمالوند، سرمربی تیم رسید که این درخواست، افزایش رقم قرارداد ایمانی در لیگ بیست و یکم از ۴ میلیارد تومان به هفت میلیارد تومان بوده است. در نهایت هم نظمی و کمالوند با طور قاطع با این درخواست مخالفت می‌کنند و کمالوند عنوان می‌کند که او به ایمانی نیاز دارد و این بازیکن باید در تراکتور بماند.

یک طرف این ماجرا، درخواست اکبر ایمانی است که اگر منطقی به آن نگاه شود، باشگاه تراکتور حق دارد که با درخواست این بازیکن مخالفت کند چرا که باید با این رویه بسیار غلط که بازیکنان ایرانی پیش گرفتند و سعی می‌کنند با قراردادن باشگاه مقابل هواداران به خواسته‌های‌شان برسند، مقابله شود. مگر اکبر ایمانی پارسال و زمانی که قراردادش دوباره تنظیم شد از تورم ایران بی‌خبر بود که حالا کاسه چه کنم، چه کنم دست گرفته است؟ هم‌چنین کاهش درآمدها در همه‌گیری کرونا باعث شد که باشگاه‌ها و بازیکنان تعامل بیش‌تری با هم داشته باشند و همین موضوع باعث شد که خیلی از ستارگان فوتبال برای کمک به باشگاه‌های‌شان قید بخشی از قراردادشان را بزنند؛ اتفاقی که در ایران نه تنها رخ نداد، بلکه برعکسش به وفور دیده می‌شود.

این ماجرا اما طرف دیگری هم دارد، جایی که در فایل صوتی‌ منتشر شده از جلسه -که به نظر می‌رسد توسط جمشید نظمی ضبط شده و بخش‌هایی از آن حذف شده - کمالوند چک و چانه‌های مالی با ایمانی را می‌زند و نظمی در این بحث دخالت آن چنانی ندارد. نکته‌ای که در ابتدای فایل صوتی بیشتر به چشم می‌خورد، چرا که به نظر می‌رسد جلسه برای آگاه کردن کمالوند از درخواست ایمانی تشکیل شده و قرار است کمالوند حرف نهایی را در مورد رقم قرارداد ایمانی بزند که همین‌طور هم می‌شود. پیش از این و در زمان آغاز به کار کمالوند شایعاتی مبنی بر قول این سرمربی برای آوردن اسپانسر به تراکتور وجود داشت که توسط نظمی نصفه و نیمه تکذیب شد اما جوش و خروش کمالوند هنگام صحبت کردن با ایمانی نشان می‌دهد که او بیش‌تر از مسائل فنی در تراکتور نقش دارد.

طبق اعلام اکبر ایمانی، باشگاه تراکتور برای صدور رضایت‌نامه او مبلغ ۲۰ میلیارد تومان طلب کرده تا اگر قرار است ایمانی از این تیم جدا شود، از انتقالش همانند انتقال تیکدری درآمدزایی کنند. البته درآمدزایی از طریق فروش ستاره‌های تیم در شرایطی که تراکتور ۲۳ شهریور باید در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان برود، دردی را دوا نمی‌کند. تاکنون دژاگه، شجاعی، خانزاده، بوحمدان، تیموری، فخرالدینی و تیکدری در شرایطی که تراکتور به دلیل پنجره بسته نقل‌ و انتقالاتی نمی‌تواند بازیکن جذب کند از این تیم جدا شده‌اند و شرایط دو ستاره دیگر این تیم یعنی ایمانی و عباس‌زاده در هاله‌ای از ابهام است. طبق اعلام جمشید نظمی، غیبت عباس‌زاده در تمرینات تراکتور تا امروز (چهارشنبه) ۱۰ شهریور موجه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۰ ۱۰:۴۵

نقشه خوبی برای انحلال تراکتورکشیده شده است

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۱ ۰۰:۴۸

چه تضمینی وجود دارد که این بازیکن وسط فصل درخواست 15 میلیارد نکند؟ وپای قراردادش نزند؟