• چهارشنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400061007360
  • منبع : نمایندگی همدان

احیا و راه‌اندازی کارخانه آسفالت اسدآباد، اولویت اصلی شورای شهر

احیا و راه‌اندازی کارخانه آسفالت اسدآباد، اولویت اصلی شورای شهر

ایسنا/همدان رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: احیا و راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرستان از اولویت‌های اصلی شورای اسلامی شهر اسدآباد خواهد بود.

فردین جمور در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: ایجاد در آمد پایدار برای شهرداری شهر از برنامه‌های بلند مدت شورای اسلامی شهر اسدآباد بوده که به همین منظور احیاء و راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرستان از نقش مؤثری در تحقق این برنامه برخودار است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرستان یکی از خواسته‌های شورای اسلامی شهر از شهردار آینده شهرستان خواهد بود، تصریح کرد: برای تصدی شهردار شهر اسدآباد از بین ۱۵ گزینه، شش نفر برای بررسی وضعیت باقی مانده که همه این افراد دارای سابقه سمت شهردار بوده و دارای تخصص و تجربه هستند.

انتخاب شهردار در چند روز آینده

جمور با بیان اینکه در چند روز آینده شهردار اسدآباد را از بین شش گزینه که در حال بررسی وضعیت هستند انتخاب خواهیم کرد، افزود: انتخاب یک  شهردار توانمند و متخصص در کار بدون شک در پیشبرد برنامه‌های شورای اسلامی شهر و نیز تحقق مطالبات مردم از ارائه  خدمات هر چه بهتر شهری از نقش مؤثری برخوردار است و باید در این انتخاب اعضای شورای اسلامی توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که نسبت به شهروندان تعهد دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اولویت‌های کاری شورای اسلامی در دو زمینه برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت پیش‌بینی شده است، یادآور شد: در رابطه با برنامه‌های کوتاه مدت، تکمیل برخی از پروژه‌های باقی مانده از شورای اسلامی شهر و شهرداری قبل از اولویت بوده که به همین منظور تکمیل المان شهدای گمنام و نیز المان شهدای خلبان در میدان آزادگان از ارجحیت برخوردار است.

جمور  اضافه کرد: سایه‌بان آرامستان ،آسفالت و لکه‌گیری معابر ،فضای سبز از دیگر برنامه‌های کوتاه مدت شورای اسلامی برای اجرا پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha