• چهارشنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400061007554
  • خبرنگار : 90047

مهدوی نیا: تلاش قایقرانان راهیابی به فینال از مرحله مقدماتی است

مهدوی نیا: تلاش قایقرانان راهیابی به فینال از مرحله مقدماتی است

سرمربی تیم ملی پاراکانو گفت: تلاش قایقرانان بر این است که در مرحله مقدماتی بازیهای پارالمپیک توکیو مستقیم به فینال راه پیدا کنند.

مسعود مهدوی نیا در گفت و گو با ایسنا، یک روز پیش از برگزاری مسابقات قایقرانی پارالمپیک در ارزیابی از وضعیت دو نماینده ایران برای شرکت در این مسابقات اظهار کرد: شهلا بهروزی راد و اسلام جاهدی دو قایقران اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو هستند که هر دو از نظر آمادگی بدنی در شرایط خوبی قرار دارند و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی گفت: امروز هر دو نماینده ایران با سیستم اتو استارت تمرینات خوبی انجام دادند که امیدوارم هر دو قایقران کشورمان بتوانند در مرحله مقدماتی مستقیم به فینال راه پیدا کنند. البته در این مرحله چون تنها قایق اول هر گروه مقدماتی مستقیم به فینال راه پیدا می کند، کار ساده ای نیست و باید ورزشکاران  تلاش مضاعفی انجام دهند تا کار به مرحله نیمه نهایی نرسد و از مرحله مقدماتی مستقیم راهی فینال شوند.

مهدوی نیا همچنین درباره حریفان شهلا بهروزی راد و اسلام جاهدی در مرحله مقدماتی بازیهای پارالمپیک توکیو، خاطرنشان کرد: استرالیا، انگلیس، آلمان و سوئد حریفان شهلا بهروزی راد و قایقرانانی از کشورهای بلاروس، اسپانیا، پرتغال، مجارستان و ... حریفان اسلام جاهدی در مرحله مقدماتی هستند که اکثر قایقرانان شرکت کننده قهرمان جهان و پارالمپیک در دوره های قبل هستند.

سرمربی تیم ملی پاراکانو با بیان این که تمام ۱۰ قایقران شرکت کننده در پارالمپیک توکیو از برترینهای جهان هستند، اظهار کرد: در مرحله مقدماتی کار سختی را برای راهیابی به فینال خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: هر دو قایقران اعزامی ایران به پارالمپیک توکیو تمرینات خوبی را انجام داده اند و تلاش آنها راهیابی به فینال است، امیدوارم که این شرایط فراهم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha