• چهارشنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400061007666
  • خبرنگار : 30054

با آرای مردمی«به ‌پرداخت ملت» برند محبوب کاربران پایانه‌های فروشگاهی شد

با آرای مردمی«به ‌پرداخت ملت» برند محبوب کاربران پایانه‌های فروشگاهی شد

شرکت به‌پرداخت ملت در هشتمین دوره سالانه از نظرسنجی «جشنواره ملی برند محبوب مصرف‌کنندگان» به‌عنوان محبوب‌ترین برند ایرانی به انتخاب استفاده‌کنندگان از پایانه‌های فروشگاهی، حائز رتبه نخست و کسب تندیس زرین برند محبوب ایرانی شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، هشتمین دوره نظرسنجی سالانه «برند محبوب مصرف‌کنندگان» در ۱۰۰ گروه کالایی و خدماتی با حضور بیش از ۱۵۰۰ برند ایرانی از تاریخ ۱۵ اردیبهشت‌ماه لغایت ۱۵ تیرماه سال جاری در بستر شبکه اجتماعی برگزار شد.

در هشتمین دوره از این جشنواره شرکت " به‌پرداخت ملت" توانست از میان برندهای ارائه‌دهنده خدمات در بخش پایانه‌های فروشگاهی بالاترین درجه محبوبیت را میان کاربران این پایانه‌های پرداخت الکترونیک احراز کند.

این جشنواره که با حضور برندهای مختلف ایرانی و براساس نظرسنجی و آرای هموطنان برگزار می‌شود، به‌عنوان گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه قدردانی از این برندهای خوشنام و معتبر را فراهم آورد.

بدیهی است برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف‌کنندگان دریافت کرده و این بزرگ‌ترین افتخاری است که یک برند می‌تواند در بازار کسب کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha