• چهارشنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۱:۴۶
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1400061007882
  • خبرنگار : 71638

آرمات: بی تجربه بودیم/ داور ضعیف عمل کرد اما باخت را گردن می گیرم

آرمات: بی تجربه بودیم/ داور ضعیف عمل کرد اما باخت را گردن می گیرم

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان می گوید که تیم ملی والبیال ایران مقابل لهستان در دریافت و حمله دچار مشکل شده بود.

به گزارش ایسنا، مسعود آرمات سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پس از شکست مقابل لهستان گفت: لهستان بهتر از ما بازی کرد و به آنها تبریک می گویم چرا که هماهنگ تر از ما نشان دادند. خطاهای ما بیشتر از لهستان بود و باید بگویم که این موضوع به دلیل بی تجربگی بازیکنان است.

او ادامه داد: در حمله خوب نبودیم و دچار مشکل شده بودیم. در دریافت اول هم دچار مشکل بودیم بنابراین در حمله هم آمار امتیازات ما پایین آمد.

آرمات گفت: به دلیل سن کم بچه ها شاهد تصمیمات عجولانه از بازیکنان بودیم و باید بگویم که صحبت های ما هم تاثیر نگذاشت. بازیکنان می خواستند باخت را جبران کنند و همین باعث شد عجولانه تصمیم بگیرند. بازهم می گویم که اولین بازی رسمی ما در میدان جهانی بود و فقط به دلیل بی تجربگی بازی را از دست دادیم .

آرمات در پاسخ به اینکه چرا مقابل آرژانتین کم اشتباه بودیم اما مقابل لهستان خیر؟ اظهار کرد: لهستان و تیم ملی والیبال آرژانتین فرق می کنند. در بازی با آرژانتین کم اشتباه بودیم اما باید بگویم که سیستم این دو تیم متفاوت است. در بازی با لهستان بازیکنان حرف هایمان را اجرا نکردند.

آرمات گفت: به دلیل ضعف در دریافت اول نمی توانستیم پایپ را انجام دهیم. مقابل لهستان در دریافت و حمله دچار مشکل بودیم. در باره داوری باید بگویم  که قضاوت خیلی ضعف بود چرا که داور اصلی رای داور خط را عوض می کرد! به ناظر بازی بارها گفتیم داور عملکرد ضعیفی دارد. نمی خواهم بیش از این در مورد داوری بگویم چرا که ممکن است اشتباه برداشت شود که باختمان را گردن داوری می اندازیم. باید بگویم که باخت تقصیر من است و این شکست را گردن می گیرم.

او درباره بازی آینده با روسیه اظهار کرد: امیدوارم موفق شویم که در بازی با روسیه بازی خوب و روانتری را داشته باشیم تا روی سکوی سومی برویم.  مقام سومی هم ارزشمند است. ما تمام تلاش خود را مقابل لهستان انجام دادیم تا به فینال برسیم که متاسفانه موفق نشدیم. از تمام مردم عذرخواهی می کنم چرا که به دلیل بی تجربگی از فینال بازماندیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۰ ۲۳:۲۶

سلام و خسته نباشی به نوجوانان تیم ملی جناب ارمات باخت این تیم فقط مقصر شما بودید شما برای هر توپ که رد وبدل میشد با بچها حرف میزدید که تمرکز بچها را بهم میریخت از یک مربی بعید است این همه با این نوجوانان درحین بازی صحبت کند شما مقصر باخت هستید

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۰ ۲۳:۲۶

خسته نباشید وخدا قوت به بچه ها علی الخصوص گلزاده؟!

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۰ ۲۳:۴۹

عالی بودین امیدوارم ک تیم ملی عزیز ما تو رده های بزرگسالان موفقیت‌ هاش ادامه پیدا کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۰ ۲۳:۵۶

مسعود ارمات:بهترین سرمربی ایران❤🌹

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۱ ۰۰:۲۲

چرا بازیکنان والیبال اینقدر هول هستند، در ست چهارم بازی لهستان و ایران، درآغاز بازی، شش سرویس ساده لهستان را بسیار ناقص دریافت کردند و همین امر، سرنوشت ست چهارم را برای والیبال نوجوانان ایران در مصاف با لهستان رقم زد.

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۱ ۱۱:۳۰

خسته نباشید آقای آرمات .واقعا دست مریزاد شما با این امکانات کم تیم بسیار خوبی شکل دادید.بالاخره تمام تیمها در دنیای برتر والیبال در یک تورنومنت دچار باخت هم میشوند.شما واقعا راست کفتید داور چرا باید بر خلاف نظر خط نگهدارش به نفع تیم خریف سوت بزند .مگر ما با اختلاف چند امتیاز باختیم.حداقل امتیاز که آنهم داور کادو به لهستان داد.

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۱ ۱۶:۴۵

باسلام جناب آقای آرمات عزیز شما یکی از مربیان کاربلد و متخصص والیبال کشور هستین بعید بود از شما که مشکل تیمو دیرمتوجه شدید هم چنین شما باید ازکمکهای زیرکی استفاده بکنید متاسفانه پاسور دوم دیرعوض کردین چونکه پاسور اولتون تنوع پاس نداشت .