• پنجشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400061108061

برای توسعه باید به جوانان اعتماد کنید

برای توسعه باید به جوانان اعتماد کنید

ایسنا/قم نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران توجه به نخبگان را مهم برشمرد و گفت: نیاز است که در علوم مختلف به نخبگان و جوانان اعتماد کرد تا بتوانیم در زمینه‌های مختلف به پیشرفت و توسعه برسیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد شهرستانی در دیدار حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قم، توجه به صادرات را مهم دانست و عنوان کرد: در صادرات باید به بسته‌بندی و کیفیت محصولات توجه کرد به‌عنوان مثال از صادرات زعفران می‌توان ۳۵۰ میلیون دلار درآمد ارزی داشت، اما این محصول به کشورهای خارجی صادر می‌شود و با بسته‌بندی مجدد در اختیار مردم جهان قرار می‌گیرد که مایه تأسف دارد.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران، توجه به نخبگان را مهم برشمرد و اظهار کرد: نیاز است که در علوم مختلف به نخبگان و جوانان اعتماد کرد تا بتوانیم در زمینه‌های مختلف به پیشرفت و توسعه برسیم.

وی بابیان اینکه توجه به کودکان و تولید محتوی مناسب برای آن‌ها، یکی از اهدافی بوده است که بنده دنبال کرده‌ام، ادامه داد: برای این مهم شبکه ماهواره‌ای هدهد به زبان‌های مختلف را راه‌اندازی کردیم، کودکان آیندگان این کشور هستند و باید برای آن‌ها برنامه‌های مناسبی دیده شود.

وی افزود: هم‌اکنون شبکه‌های ماهواره‌ای برنامه‌های مختلفی را پخش می‌کنند که نیاز است در این زمینه چاره‌اندیشی شود و با تولید برنامه‌های مناسب از تأثیر این شبکه‌ها بر روی کودکان جلوگیری کرد.

وی بیان کرد: برای مقابله با این شبکه‌های مختلف، باید برنامه‌های مناسبی تهیه و پخش شود که شبکه هدهد با تولید و پخش برنامه‌های گوناگون در این زمینه اقدامات خوبی را انجام داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha