• پنجشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400061108156
  • خبرنگار : 50163

کوتاهی در حمایت؛ رنجی که تولیدکنندگان می‌برند

کوتاهی در حمایت؛ رنجی که تولیدکنندگان می‌برند

ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: طی سال‌های گذشته شاهد بسیاری از کوتاهی‌ها در حمایت از تولید بودیم.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز (۱۱ شهریورماه) در بازدید از مجموعه تولیدی پرجین شهر صائین‌قلعه با بیان اینکه این مجموعه یکی از مجموعه‌های خوب منطقه است که با وجود شرایط تحریم و کرونا توانسته وضعیت خود را به خوبی حفظ کند، عنوان کرد: در حال حاضر این مجموعه با اهتمام دست‌اندرکاران آن در مدار توسعه و افزایش تولید نیز قرار دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه پرجین یکی از مجموعه‌های موفق منطقه است که نقش موثری در ایجاد اشتغال برای جوانان صائین‌قلعه ایفا می‌کند، تصریح کرد: این مجموعه در حال حاضر ۱۲۰۰ نفر اشتغال بالفعل دارد که با افزوده شدن فاز توسعه شرکت، برای ۶۰۰  نفر نیز اشتغال ایجاد خواهد شد.

این مسئول با یادآوری اینکه در صورت راه‌اندازی فاز چهارم توسعه شرکت و فعال شدن هر چهار فاز، در مجموع ۲۰۰۰ نفر در این شرکت مشغول به کار خواهند شد، اضافه کرد: راه‌اندازی فاز توسعه این شرکت، کمک قابل توجهی در حل مشکل بیکاری منطقه خواهد کرد.

شجاعی با اشاره به اینکه شرایط فعلی نفس بسیاری از واحدهای تولیدی را به شماره انداخته است، تصریح کرد: تحریم، کرونا، مشکلات ارزی و قطعی‌های مکرر برق، اکثر واحدهای تولیدی را با مشکل مواجه کرده است که همین موانع می‌تواند به عنوان سدی بزرگ در مسیر رونق تولید در کشور باشد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مدنظر قرار دادن مسئله تولید توسط مقام معظم رهبری طی سالیان اخیر در نام‌گذاری سال‌ها، یادآور شد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر در حمایت از تولید از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکل واحدهای تولیدی و حمایت از سرمایه‌گذاران انجام خواهد شد؛ هر چند شاهد برخی از کوتاهی‌ها در حمایت از واحدهای تولیدی طی سالیان اخیر بودیم.

این مسئول با اشاره به اینکه چند مجموعه مشکل‌دار نیز در منطقه وجود دارد، خاطرنشان کرد: چندین واحد منطقه نیز عزم خود را برای توسعه به کار بسته و چندین واحد نیز در حال راه‌اندازی هستند که اگر این مجموعه‌ها در منطقه کار خود را آغاز کنند، بخش زیادی از مشکلات اشتغال جوانان در حوزه انتخابیه حل خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha