• پنجشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۰:۴۵
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 1400061108384
  • خبرنگار : 71552

پاکدل: امیدواریم تیم هندبال زنان تاریخ‌ساز شود

پاکدل: امیدواریم تیم هندبال زنان تاریخ‌ساز شود

رئیس فدراسیون هندبال گفت: ما به تیم ملی هندبال زنان امیدواریم. آنها سربازان کشور هستند. امیدواریم برای اولین بار تاریخ‌ساز شوند.

به گزارش ایسنا، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، در بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی زنان گفت: از حمید سجادی، وزیر ورزش، تشکر می‌کنم. ما هم مانند سایر اقشار ورزش منتظر حضور یک مدیر ورزشی و از بدنه ورزش برای حضور در وزارت ورزش بودیم. با تدبیر رییس‌جمهور این امر محقق شد و سجادی که قهرمان ملی ماست، در راس ورزش حضور یافت. وی بر اهمیت ورزش زنان تاکید دارند و دیشب بلافاصله دعوت ما را قبول کردند و بلافاصله بعد از بازگشت به تهران به اردوی تیم ملی زنان آمدند.

رئیس فدراسیون هندبال تاکید کرد: به تیم زنان امیدواریم. آنها سربازان کشور هستند. امیدوارم برای اولین بار تاریخ ساز شوند و به مسابقات جهانی اسپانیا صعود کنند.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: برنامه ریزی کردیم و کار آمایش سرزمینی را آغاز کردیم‌ و منابع انسانی را آموزش می‌دهیم. سرمربی بزرگ دنیا را آوردیم و از ماه آینده کلاس دانش افزایی هندبال را برای مربیان آغاز می‌کنیم. این نوید را می‌دهم بعد از بزرگسالان، نوجوانان و جوانان علی‌رغم مشکلات کشور به مسابقات اعزام می‌شوند. قول می‌دهم ۲۰ روز آینده با یک خبر خوشحال کننده دل مردم و شما را شاد می‌کنیم.

عزت الله رزمگر، مدیر تیم‌های ملی هندبال بانوان، نیز در ابتدای این بازدید گزارشی از وضعیت این تیم ارائه کرد و گفت: شش مرحله اردو برای بانوان برگزار و قرنطینه به طور کامل برگزار شد و همه بچه‌ها تست خروجی و ورودی دادند. ۲۲ شهریور زنان به اردن اعزام می‌شوند. در این دوره تیم‌ها پرقدرت هستند و امیدوارم‌ دوم گروه شویم و به جمع چهار پایانی برویم و در مسابقات جهانی حاضر شده و هندبال ایران را به دنیا اثبات کنیم.

شیما زارع، ملی‌پوش هندبال بانوان، نیز گفت: شرایط سخت بود اما کادر فنی و علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون ما را حمایت کردند. امیدواریم پرچم‌ ایران را به اهتزاز درآوریم و راهی جهانی شویم. از شما می‌خواهم هندبال و پاکدل را حمایت کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha