• جمعه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400061208540
  • خبرنگار : 50188

نامگذاری خیابانی در رفسنجان به نام «المپیک»/ پاداش شورای ششم به پورمیرزایی

نامگذاری خیابانی در رفسنجان به نام «المپیک»/ پاداش شورای ششم به پورمیرزایی

ایسنا/کرمان رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان از نامگذاری خیابانی در شهر رفسنجان به نام «المپیک» خبر داد.

سید "حسین رحیمی" در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پس از نایب قهرمانی آقای منصور پورمیرزایی در رقابت های پاراالمپیک توکیو، شهردار منتخب رفسنجان پیشنهادی را مطرح کردند که یکی از معابر شهر به نام این قهرمان ارزنده شهرستان نامگذاری شود.

وی افزود: پس از این پیشنهاد، امروز در مراسم استقبال از پورمیرزایی، ایشان مطرح کردند که اصلاً به این قضیه رضایت ندارند و پیشنهاد دادند که خیابانی در رفسنجان به نام المپیک نامگذاری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان خاطرنشان کرد: طبق تصمیم شورا، خیابانی به نام المپیک در شهر نام گذاری می شود و به نام هرکدام از قهرمانان مدال آور یک درخت غرس خواهد شد.

رحیمی ادامه داد: البته هنوز اینکه کدام معبر شهر به این نام نامگذاری شود باید در کمیته نامگذاری بحث گردد و خیابانی مناسب آن انتخاب شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا نماد المپیک در این خیابان نیز نصب می شود، گفت: بله قطعا نماد المپیک و المان های ورزشی از نام آوران ورزشی در این خیابان نصب خواهد شد.

رحیمی در ادامه در خصوص پاداش این ورزشکار از سوی شورای شهر اظهار کرد: مبلغ ۵۰ میلیون تومان که شورای قبلی مصوب کرده بود کمک هزینه سفر این قهرمان را ما پرداخت کردیم و علاوه بر آن سه عدد سکه بهار آزادی هدیه شورای ششم به منصور پورمیرزایی است که به وی تقدیم شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان همچنین درباره اینکه چرا نام مهندس فتحیان یکی از اعضای شورا در هیچکدام از کمیسیون های تخصصی شورا به چشم نمی خورد، گفت: هر یکی از اعضای شورا بنا به تخصص خود در یکی از کمیسیون ها نام نویسی می کنند البته همه اعضا در کمیسیون ها می توانند شرکت کنند و منعی در این رابطه وجود ندارد و نظرات خود را ارائه دهند. این کمیسیون ها یکشنبه ها برگزار می شود.

رحیمی ادامه داد: در خصوص ایشان(فتحیان) برای کمیسیون عمران اعلام آمادگی نکردند لذا آقای میربابایی را به ریاست این کمیسیون انتخاب کردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha