• جمعه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400061208668

خطیب جمعه کامفیروز:

سفرهای رئیس جمهور زمینه‌ساز ترمیم اعتماد مردمی است

سفرهای رئیس جمهور زمینه‌ساز ترمیم اعتماد مردمی است

ایسنا/فارس امام جمعه کامفیروز با اشاره به سفرهای اخیر رئیس جمهوری به استان‌های مختلف، این سفرها را موجب ترمیم اعتماد آسیب دیده مردم نسبت به دولت دانست.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه ۱۲ شهریور کامفیروز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت، آسیب دیدن اعتماد عمومی نسبت به دولت را یکی از نقیصه‌های مهم موجود از نگاه ایشان عنوان کرد.

وی ادامه داد: طبیعتاً تلاطم های اقتصادی، فقدان صداقت مسئولین و زندگی های مجلل آنها در زمانی که مردم در شدائد اقتصادی به سر می بردند، باعث خدشه دار شدن ِ خوش بینی مردم به دولت شد.

امام جمعه کامفیروز با بیان اینکه متاسفانه دولت فعلی میراث دار، آسیبی است که از دولت دوازدهم باقیمانده، گفت: اکنون حضور گرم و بی آلایش آیت‌الله رئیسی بین اقشار مختلف مردم و نشستن پای سخنان آنان و خرج کردن صداقت در تعامل با ملت شریف ایران، زمینه خوبی برای بازسازی اعتماد مردمی فراهم کرده است.

او با یادآوری اینکه چنین اقداماتی هم کافی نیست، گفت: اعتماد کامل مردم زمانی باز می گردد که ملت تغییر را در زندگی های خود با کنترل قیممت‌های افسارگسیخته‌ی کالاهای اساسی، بزرگ شدن سفره های خود، آرام شدن دریای مواج و متلاطم ارز، خودرو و طلا، راحت شدن خرید مسکن، سهولت ازدواج و ایجاد شغل به اندازه کافی برای بیکاران این مرز و بوم ببینند. 

امام جمعه کامفیروز همچنین با اشاره به دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس جمهور آمریکا، گفت: طبق معمول در این دیدار صحبت هایی علیه ایران مطرح شد و دو سردمدار آمریکا و اسرائیل به خیال پردازی های خود علیه جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

او گفت: در آن دیدار نفتالی بنت نخست وزیر رژیم اشغالگر اسرائیل از طرحی موسوم به هزار ضربه چاقو سخن به میان آورد که محتوای آن عبارت است از اینکه به جای یک حمله شدید به ایران با اقدامات کوچک فراوان ِ اقتصادی و سیاسی، باعث از پا درآوردن ایران شویم.

تقی‌زاده گفت: اکنون، کشور ایران که سالها بازیچه دست آمریکا و کشورهای غربی بود، به برکت انقلاب اسلامی به نقطه ای رسیده که تبدیل به کابوس شبانه ابرقدرت های دنیا شده است، به طوری که مدام در فکر مقابله با ایران و طرح مسائلی برای جلوگیری از پیشرفت کشورمان هستند.

امام جمعه کامفیروز تاکید کرد که طرح مد نظر نخست وزیر رژیم غاصب فلسطین، مانند دیگر طرحهای دشمنان، به یاری الهی با شکست مواجه خواهد شد و هزار چاقو به سینه خودشان خواهد نشست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha