• شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۰:۳۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400061208793
  • خبرنگار : 71468

تصمیم سرنوشت‌ساز کیانوش رستمی در مقابل اولتیماتوم برخواه

تصمیم سرنوشت‌ساز کیانوش رستمی در مقابل اولتیماتوم برخواه

با توجه به اولتیماتوم سرمربی تیم ملی وزنه برداری در مورد حذف نفرات از لیست قهرمانی جهان در صورت غیبت از اردو، همه منتظر تصمیم کیانوش رستمی برای ملحق شدن به اردوی تیم ملی هستند.

به گزارش ایسنا، محمد حسین برخواه پس از معرفی وزنه برداران دعوت شده به اردوی تیم ملی وزنه برداری برای حضور در قهرمانی جهان  اولتیماتوم داد که همه وزنه برداران باید در اردو حاضر باشند و هر کسی غیبت کند از لیست جهانی حذف می شود.

به نظر می رسد روی صحبت برخواه با سهراب مرادی  و کیانوش رستمی باشد. البته ممکن است مرادی در قهرمانی جهان شرکت نکند اما کیانوش رستمی در این مدت تمرین داشته است و حتی گفته می شود او قرار است در دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه بزند.

با توجه به اینکه رستمی سال‌هاست به تنهایی تمرین می کند و همراه با ملی پوشان در اردو حضور ندارد، با توجه به اولتیماتوم برخواه باید دید چه تصمیمی می گیرد.

نکته مهم این است که برخواه در مسابقات به هیچ عنوان رستمی را کوچ نمی کرد و علی جباری مربی تیم ملی بزرگسالان هم که به عنوان مربی رستمی منصوب شده بود، دیگر در این تیم مسئولیتی ندارد و عملا رستمی هم بدون مربی مانده است.

تصمیم دیگری که قرار است اجرایی شود این است همه نفرات باید در رکورد گیری شرکت کنند و ترکیب براساس نتیجه رکورد گیری انتخاب می شود و رستمی هم اگر واقعا تصمیم به حضور در قهرمانی جهان داشته باشد، باید برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با دیگر نفرات بجنگند و این طور نیست که از قبل انتخاب شده باشد.

اکنون اردوی تیم ملی از سه شنبه هفته آینده آغاز می شود و باید دید رستمی چه تصمیمی می گیرد و طبق تصمیم فدراسیون جلو می رود و به اردو ملحق می شود یا همچنان در نظر دارد به تنهایی کار کند.

اگر رستمی همچنان بخواهد تنها تمرین کند با توجه به اتمام حجت برخواه که قطعا با هماهنگی رییس فدراسیون بوده است به احتمال زیاد کار از این به بعد برایش سخت می شود و احتمال حذف شدنش از لیست اعزامی ها زیاد است مگر اینکه اتفاق خاص دیگری رخ بدهد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۳ ۰۱:۱۰

این دیگه مسخره بازی.مگه خونش از بقیه رنگی تره؟؟؟بازیکن سالاریا رو تموم کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۳ ۱۹:۳۹

بله ک رنگین تره چند دوره المپیک داره و همه ایران قبولش کارن کیانوش ترسی از کسی نداره میدون دیدس فقط آبش با مسوولان تو یه جوب نمیره

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۳ ۱۱:۳۵

منطقی نگاه کنیم ما تو کشوری زندگی می‌کنیم فضا برای اشخاص حیله گر توسط باند بازی به سمت های مدیریتی می‌رسند و سواد لازم ندارن اما ورزشکار درحد ملی با زحمات خیلی زیاد به درجه ملی رسیده کیانوش رستمی برای فرار از بداخلاقی ها و تمرکز بروی تمرینات و حداکثری آمادگی از حاشیه از تمرین همراه تیم فرار میکنه اگه وزنه‌بردار باشید میدونید مهمترین عامل کنار آمادگی جسمی ، آرامش ذهنی ورزشکار

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۳ ۱۵:۲۷

کیانوش رستمی منال کرمانشاه هست باید بخاطر ما که شده دعوت مربی را گوش بده

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۳ ۱۶:۳۰

اگرنیومدبندازنش بیرون بهترین کاربرای حفظ انظباط تیمی واحترام به سرمربیه ،یعنی چی که همه رومسخره خودش کرد

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۴ ۰۲:۴۷

این هم یک مدال طلا گرفته فکر کرده، آسمون پاره شده و فقط این ازش افتاده پایین ☹☹شورشو درآورده مگر با بقیه چه فرقی داره که این همه ناز میکنه؟؟؟ جمعش کن بابا 😏😏😏

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۴ ۱۰:۲۰

رستمی یه نابغه است طلای المپیک گرفته خیلی دوسش داریم

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۴ ۱۴:۲۵

متاسفانه اصلا نمیخوان این کاراشونو تمام کنن ، اگر به اندازه ی کافی به تمام ورزشکاران بها داده میشد الان رستمی به تنهایی تمرین نمیکرد ، درامد نجومی فوتبالیست ها و درامد های ساده وزنه برداری یا کشتی یا .... افتخار این مملکت تمام ورزشکاران نه صرفا چهارتا بازیکن فوتبال

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۴ ۱۹:۱۴

عزیزان خواهشا یه کم با دقت نظر بدید.. من رستمی را خیلی دوست دارم. فوق العاده هست. ولی ازاول هم با این حرکات مخالفم... هرچقدر مدال والمپیک و... داشته باشی باید در تیم زیر نظر مربی کار کنی... این ره اخرش ترکستان هست حتی اگه چند مدال هم بگیری....

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۴ ۲۲:۰۶

اگه فوتبالیست ها پول زیادی میگیرن حقشونه. میدونید واسه یه قائمی که نفر صدم فوتبال ایران هم نیست چقدر پول سهم فدراسیون و استقلال و کلا ایران شده؟ حالا به من بگید کی حاضره واسه رستمی با غرورش که ملت ایرانو ناراحت کرده پول بده غیر از فدراسیون که اون هم از جیب منو شما است.

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۵ ۱۲:۵۱

دیگه آخرش باید بره

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۵ ۲۳:۴۵

متأسفانه فدراسیون ومربی خیلی خیلی ضعیف برخورد میکنه اگر ایوانف بود ویامربی خارجی بود خیلی وقت پیش خیلی ها بازنشست میشدندیعنی جایی درتیم ملی نداشتند

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۶ ۱۸:۰۷

این کاری که انجام می دهد هر چند مدال طلا المپیک داشته باشد کار اشتباه هست، این همه غرور تکبر و لجبازی برای چه هست ،پهلوان به مدال نیست به افتادگی مردانگی ،نمیدونم از چی و از کیی طلب کار ه هميشه به حالت اخمو با ناراحتی حاضر می شود، هیچ ایرانی این رفتار تایید نه می کنید مگه این آقا خود مختار که به این شکل رفتار می کند هر نیتی در ذهنش از این حرکت هست حرکتی هست که ملت قبول ندارد ،اگر به این کار حاضر نیست حاضر شود رو اسم این آقا خط بکشند

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۷ ۰۸:۱۱

آقای رستمی یه وزنه بردار ممتاز در سطح بین المللی هست واز وقتی داستان جدا تمرین کردن شروع کرد لذت مدال رااز خودش وما ها گرفت .