• شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400061309516
  • خبرنگار : 30054

پرفروش ترین دوربین های هایک ویژن در هایک ویژن پلاس

پرفروش ترین دوربین های هایک ویژن در هایک ویژن پلاس

درباره هایک ویژن بیشتر بدانید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هایک ویژن، این شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری (دوربین مداربسته هایک ویژن و تجهیزات وابسته) است. هایک ویژن کار خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرد و ۱۵ سال گذشته توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات حفاظتی در دنیا را از آن خود کند.
خط مشی فعلی هایک ویژن در راستای افزایش کیفیت محصولات و بالابردن کیفیت تولید آنهاست به طوری که امکان دسترسی مشتریان به محصولات کاملا با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب فراهم کند. هایک ویژن همچنین در دو سال اخیر تلاش کرده در بازارهای مرتبط با سیستم های حفاظتی مانند تجهیزات کنترل تردد، حفاظت مستقیم، اعلام حریق و… هم فعالیت خود را گسترش دهد.

درباره فروشگاه هایک ویژن پلاس
 
فروشگاه هایک پلاس فروش محصولات هایک ویژن در سراسر ایران است. شما می توانید تمامی محصولات مورد نیاز خود را برای افزایش امنیت منازل و محل کسب خود برند هایک ویژن را از این فروشگاه خریداری نمایید.
می توان گفت هایک ویژن تنها برندی در ایران است که به صورت مشترک در پروژه ها کوچک (خانه ها، واحد های اداری و تجاری کوچک و…) و پروژه های بسیار بزرگ (پالایشگاه ها، کارخانه های بزرگ و…) مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل این موضوع تولید طیف بسیار وسیعی از محصولات با توجه به نیاز مشتریان است. به طوری که محصولات سری اقتصادی هایک ویژن می‌توانند با برخی از مارک های متفرقه و ارزان قیمت تجهیزات حفاظتی در ایران رقابت کند و همچنان کیفیت و استانداردهای خود را حفظ کند.

قیمت و فروش پرفروش ترین دوربین های هایک ویژن در هایک ویژن پلاس
 

دوربین مداربسته توربو اچ‌ دی هایک ویژن سری جدید دوربین‌ هایک ویژن است که این شرکت این دوربین‌ها را جایگزین دوربین‌های آنالوگ موجود در بازار با تکنولوژی HD-TVI به بازار و در دیجی حفاظ نمایندگی هایک ویژن موجود و به فروش می رسد.
این سری از مدل هایک ویژن قیمتی بسیار کمتر از دوربین‌های تحت شبکه در بازار را دارد که بیشتر برای استفاده در منازل و ساختمان های مسکونی استفاده می شود.

پرفروش ترین مدل های دوربین توربو HD هایک ویژن

DS-۲CE۱۶D۰T-IF:
DS-۲CE۱۶D۰T-I۲FB: دو نوع خروجی تصویر دارد BNC & twisted-pair cable por
DS-۲CE۱۶D۰T-ITPFS: متراژ دید در شب: ۲۵ متر، میکروفن دار.
DS-۲CE۱۶D۰T-VFIR۳F: متراژ دید در شب: ۴۰ متر، نوع لنز وریفوکال است.
DS-۲CE۱۶D۰T-I۳F: متراژ دید در شب: ۳۰ متر.
DS-۲CE۱۶D۰T-IRPE و DS-۲CE۱۶D۰T-IRE: فناوری POC  دارد.
DS-۲CE۱۶D۰T-IT۵E: متراژ دید در شب: ۸۰ متر.
 DS-۲CE۱۶D۰T-IT۳E: متراژ دید در شب: ۴۰ متر

در گذشته تنها دوربین‌های مداربسته آنالوگ استفاده می‌شد اما امروزه با تنوعی که دوربین‌های مداربسته تحت شبکه در رمزگذاری‌ها، کیفیت‌های تصویر و هوشمندی ارائه می‌کنند توانسته جای دوربین‌های آنالوگ را در بازار بگیرد.
دوربین مداربسته تحت شبکه را می توان به دو دسته تقسیم‌ بندی کرد. دسته اول دوربین‌هایی هستند که برای ذخیره تصاویر نیاز به دستگاه NVR دارند و دسته دیگر دارای شکاف رم بوده و می‌توانند تصاویر را در حافظه داخلی خود ذخیره نمایند.

پرفروش ترین مدل های دوربین تحت شبکه هایک ویژن

DS-۲CD۱۰۲۳G۰-I: کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل
DS-۲CD۱۰۲۳G۰-IU: میکروفن داخلی 
DS-۲CD۱۰۲۳G۰E-I: قابلیت POE، فناوری ۳DDNR
DS-۲CD۱۰۲۳G۰E-IF: پشتبانی از کارت حافظه و مموری کارت تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت.
DS-۲CD۲T۸۳G۰-I: کیفیت تصویر ۸ مگاپیکسل فناوری POE
DS-۲CD۲T۶۳G۰-I: کیفیت تصویر ۶ مگاپیکسل
DS-۲CD۲T۴۳G۰-I:  کیفیت تصویر ۴ مگاپیکسل

پر فروش‌ترین دوربین های هایک ویژن را از کجا می‌توان خرید کرد
 

مشتریان و مصرف کنندگان گرامی با مراجعه به وبسایت فروشگاه هایک ویژن پلاس می توانند سفارش خود را ثبت و آنلاین هزینه را پرداخت کنند و برای دریافت لیست قیمت هایک ویژن می توان به صفحه لیست قیمت مراجعه کرده و از قیمت ها مطلع شوید و برای مشاوره و پشتیبانی هایک ویژن با شماره ۰۲۱۶۶۷۴۳۶۵۹ در تماس باشند، و جهت اطلاع از تخفیفات و اخبار می توانند ایمیل و یا شماره تماس خود را در خبرنامه وبسایت دیجی حفاظ ثبت کنند و از طریق پست الکترونیکی info@ hikvision-plus.com از اخبار و تخفیفات فروشگاه مطلع شوند.

انتهای رپرتاؤ آگهی