• شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۷:۴۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400061309578
  • خبرنگار : 30054

وکیل قتل و قاتل چه تفاوتی با انواع دیگر وکلا دارد؟

وکیل قتل و قاتل چه تفاوتی با انواع دیگر وکلا دارد؟

وکیل قتل یکی از انواع وکالت هایی محسوب می شود که به طور مستقیم با جان انسان در ارتباط است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وکلای پارسا، در واقع جان یک انسان (قاتل) در دستان وکیل قتل و وکیل قاتل قرارداد. حال اگر وکیل نتواند به خوبی دفاع کند، عملا موکل خود را به کشتن داده است. از طرف دیگر وکیل مقتول (بهتر است بگوییم وکیل خانواده مقتول) نیز وظیفه دارد تا حق و حقوق موکل یا موکلین خود را طلب کند.
همانطور که گفتیم مهمترین شاخصه وکیل قتل نسبت به بسیاری از انواع وکلا این است که چنین وکیلی می تواند باعث نجات جان انسان ها شود. به نوعی می توان گفت که جان یک انسان در دستان این وکلا است. همین مسئله حساسیت کار وکیل قتل و وکیل قاتل را بیشتر می کند.  
نکته مهم دیگر اینجاست که در این گونه مسائل، انسانی کشته شده است. بنابراین می توان حدس زد که به جز بعد منطقی، بعد احساسی نیز نقش موثری در روند دادرسی بازی کند. از این رو وکیل قاتل باید بتواند علاوه بر احساسات خود، احساسات طرفین دعوی را نیز کنترل کند و بتواند بر اساس نیاز موکل خود از این احساسات استفاده کند. 
سختی کار وکیل قاتل نیز دقیقا همین است که اختیار جان قاتل تا حد زیادی در اختیار خانواده مقتول است و آن ها می توانند به راحتی از این برگ برنده خود در جریان دادرسی استفاده کنند. همین موضوع می توان به سادگی اهمیت کار وکیل قتل را نشان دهد.

ویژگی های وکیل قتل و وکیل قاتل

تا اینجا مشخص شد که وکیل نسبتا با سایر انواع وکلا باید ویژگی های خاص تری داشته باشند. اما این ویژگی ها چیست؟
مهمترین شاخصه یک وکیل قتل این است که دارای مهارت روانشناسی باشد. در واقع یک وکیل قتل هر چقدر بتواند از نظر روانشناسی روند قضایی را در اختیار بگیرد همانقدر می تواند پیروز میدان باشد. همان طور که بالاتر گفتیم بعد احساسی در دادگاه های قتل معمولا نقش پررنگی دارد. از این رو یک وکیل آشنا به موارد روانشناسی می تواند با در اختیار گرفتن این بعد به راحتی مسیر دادرسی را به نفع موکل خود تغییر دهد.
به جز این، یک وکیل قتل باید به جنبه های مختلفی از قانون مسلط باشد. در واقع حوزه تسلط یک وکیل قتل و وکیل قاتل باید  بسیار گسترده باشد. به طور مثال یک وکیل قرارداد تنها کافی است که به قوانین تجارت و مسائل مربوط به آن تسلط کافی داشته باشد. اما یک وکیل قتل برای اثبات یک ادله یا رد یک مدرک باید تواند از جزء جزء قانون کمک بگیرد. 
پیدا کردن این چنین وکلای قتلی می تواند کار نسبتا سختی باشد. گروه وکلای پارسا مفتخر است که بهترین وکلای قتل خود را در اختیار شما بگذارد. اگر شما به دنبال وکیل قتل و وکیل قاتل هستید، می توانید به راحتی با ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در رابطه با این موضوع در اختیار شما قرار گیرد. 
 

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha