• شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۹:۳۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400061309632
  • خبرنگار : 50187

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام کرمان اعلام کرد

ایجاد ۱۸ هزار شغل در استان کرمان در سال جاری با اجرای طرح های توانمندسازی

ایجاد ۱۸ هزار شغل در استان کرمان در سال جاری با اجرای طرح های توانمندسازی

ایسنا/کرمان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان گفت: در سال جاری در زمینه توانمندسازی اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی با اجرای ۶۲۵۰ طرح با سرمایه ای بالغ بر ۸۴۳۸ میلیارد ریال در ۲۲ شهرستان استان کرمان کار را دنبال می کنیم که با اجرای این طرح ها ۱۸ هزار و ۷۵۰ نفر مشغول به کار می شوند.

"محمدعلی روح اللهی" عصر امروز ۱۳ شهریورماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام درخصوص پیشرفت و محرومیت زدایی نقاط محروم اقدامات خاصی انجام داده و در اولین قرارداد طرح توسعه در استان کرمان قرار شد اقدامات محرومیت زدایی و زیربنایی را در شهرستان راور انجام دهد که این تفاهمنامه در سال ۹۵ منعقد شد.

وی افزود: همچنین سال گذشته مقرر شد شش شهرستان دیگر استان نیز تحت پوشش طرح های اشتغال زایی و محرومیت زدایی بنیاد برکت قرار بگیرد.

روح اللهی تصریح کرد: بنیاد برکت تا امروز ۱۴ طرح بنگاه محور با اشتغال ۳۹۳۸ نفر با سرمایه گذاری ۲۰۶۹ میلیارد ریال در استان کرمان اجرا کرده است.

وی با اشاره به اجرای ۳۰۲۱ طرح اجتماع محور با اشتغال ۹۰۶۳ نفر و سرمایه گذاری ۳۱۳۶ میلیارد ریالی بنیاد برکت در استان کرمان بیان کرد: همچنین سه طرح کارگاهی با اشتغال ۶۰ نفر و سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال و پنج طرح تسهیلات محور و اشتغال ۴۵ نفر و سرمایه گذاری ۴۵ میلیارد ریال در استان اجرا شده که این طرح ها در راستای توسعه کارآفرینی اجتماعی و توانمندسازی مردم بوده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان کرمان گفت: ۱۴۷ پروژه عمرانی توسط ستاد با سرمایه ۳۲۳ میلیارد ریال در استان اجرا شده که از جمله آنها می توان به ۴۱ باب مدرسه در جنوب و شرق استان، ۴۳ مسجد، تعدادی خانه عالم، حسینیه، خدمات آبرسانی، سالن ورزشی و بازسازی و تجهیز تعداد زیادی از مدارس اشاره کرد.

وی افزود: در سال جاری در زمینه توانمندسازی اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی با اجرای ۶۲۵۰ طرح با سرمایه ای بالغ بر ۸۴۳۸ میلیارد ریال در ۲۲ شهرستان استان کرمان کار را دنبال می کنیم که با اجرای این طرح ها ۱۸ هزار و ۷۵۰ نفر مشغول به کار می شوند.

روح اللهی تصریح کرد: اگر در زمینه کمک های ستاد اجرایی در استان مطالبه گری نباشد، این کارها محقق نمی شود و باید همه مدیران، فرمانداران، فعالان کارگاهی و تسهیلات محور شهرستان ها مطالبه گر و ارتباط بگیرند تا مشکلات رفع شود.

وی بیان کرد: قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام با هدف پیشرفت و احیاء مناطق کم برخوردار فعال است و برای انجام کار در ستاد باید همه مسئولان در کنار ما باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha