• یکشنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400061410117
  • خبرنگار : 50444

اجرای طرح پرداخت صدقه با بهره‌برداری از QR کد در خراسان شمالی

اجرای طرح پرداخت صدقه با بهره‌برداری از QR کد در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اجرای طرح پرداخت صدقه توسط کدهای QR خبر داد.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا بابیان اینکه این طرح در راستای بهره‌برداری از روش‌های نوین در بستر الکترونیکی جهت دریافت صدقات مردمی پیش‌بینی‌شده است افزود: هم‌اکنون این نهاد در حال آماده‌سازی کد QR برای مشترکان صدقات سطح استان است.

وی تعداد مشترکان صدقات خراسان شمالی را ۱۰۰ هزار مورد اعلام کرد و ادامه داد: برای سهولت در پرداخت و استفاده از روش‌های نوین برای تمامی این مشترکان کد QR تهیه و به منازل و یا فروشگاه‌ها ارسال می‌شود.

وی به شیوه استفاده از این روش برای پرداخت صدقات اشاره کرد و افزود: در این روش هر مشترک صندوق صدقات می‌تواند با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به‌آسانی اقدام به پرداخت صدقه کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی تسریع در کمک‌رسانی به نیازمندان، امکان پرداخت صدقه در هر زمان و رعایت بهداشت، کاهش زمان تخلیه، کاهش هزینه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی را ازجمله مزایای اجرای این طرح عنوان کرد.

وی یادآور شد: تمامی صدقات جمع‌آوری‌شده در اموری مانند معیشت، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود.

وی افزود: پرداخت الکترونیکی از طریق کد آسان پرداخت از دیگر روش‌های پرداخت صدقه می‌باشد که افراد کافی است بر روی گوشی خود کد دستوری *۰۵۸*۸۸۷۷# را شماره‌گیری کرده و صدقه روزانه خود را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه مردم نوع‌دوست و سخاوتمند استان خراسان شمالی در سال گذشته پنج میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند اظهار کرد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل آن ۵۵ درصد رشد داشته است.

مجید الهی راد با یادآوری طی سه‌ماهه سال جاری نیز یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان صدقه پرداخت‌شده است، افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۷۶ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha