• یکشنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۷:۵۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400061410471
  • خبرنگار : 50037

شهردار جوان اسدآباد معرفی شد

شهردار جوان اسدآباد معرفی شد

ایسنا/همدان شورای اسلامی شهر اسدآباد سیدعلی باب‌الحوائجی را با هفت رای به عنوان شهردار جدید شهر اسدآباد انتخاب کرد.

به گزارش ایسنا ،سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد در نشست با اصحاب رسانه از انتخاب علی باب‌الحوائجی توسط اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد به عنوان شهردار خبر داد و گفت: سیدعلی باب‌الحوائجی متولد ۱۳۶۸ از همدان و دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری و دانشجوی دکترای معماری بوده و در حال حاضر کارمند رسمی و قطعی دانشگاه بوعلی همدان و مدرس دانشگاه و مسئول دفتر دپارتمان حقوق عمران دانشگاه بوعلی است و هم اکنون در حال دفاع از تز دکترای خود است.

حمید مرادی ضمیر جوان گرایی ،انگیزه ،پاک دستی ، تعهد ،تخصص، اخلاق مداری سابقه کار در شهرداری و شورای شهر  را از جمله ملاک‌های شورای اسلامی شهر اسدآباد در انتخاب شهردار برشمرد و بیان کرد: باب الحوائجی علاوه بر ویژگی‌های فوق یک برنامه مدیریتی علمی به دور از برنامه‌های سنتی را ارائه داد که این امر برتری وی را نسبت به دیگر گزینه‌ها نشان داد.
وی خاطر نشان کرد:  تاکنون شهرداری اسدآباد نتوانسته است یک مدیریت علمی بویژه در امور مالی و حسابداری را پیاده کند که امیدواریم با انتخاب باب الحوائجی کشتی به گل نشسته شهرداری اسدآباد که در سال‌های گذشته نتوانسته رضایت شهروندان را جلب کند را با برنامه‌های شورای اسلامی شهر نجات دهد.

مرادی ضمیر در ادامه با اشاره به روند انتخاب شهردار اسدآباد توسط اعضای شورای اسلامی شهر گفت: بعد از حدود ۲۰ جلسه رسمی از آغاز به کار شورای اسلامی جدید تاکنون و نیز ۲۰ جلسه غیر رسمی قبل از شروع به کار شورای اسلامی در رابطه با انتخاب شهردار و گزینه شهرداری جلسه گذاشتیم که هر جلسه ۴ تا ۵ ساعت به طول انجامید.
 مرادی ضمیر  با اشاره به اینکه ۱۰۰ ساعت برای انتخاب شهردار اسدآباد اعضای شورای اسلامی وقت گذاشته و گزینه‌ها را تجزیه و تحلیل کرده‌اند افزود: از اعضای شورا و شهروندان و مسئولین درخواست کردیم برای گزینه شهرداری هر فردی را که احساس می‌کنند می‌تواند برنامه و اهداف شهرداری را به نتیجه برساند به ما معرفی کنند که در این رابطه ۳۸ نفر به اعضای شورای اسلامی شهر معرفی شد.
وی  بیان کرد: با تجزیه و تحلیل موارد معرفی شده ۱۶ نفر از گزینه‌ها باقی ماند که با تجزیه و تحلیل یک یک رزومه کار و ویژگی‌های این موارد گزینه‌های نهایی برای انتخاب شهردار شهر  به شش نفر رسید.
مرادی ضمیر خاطر نشان کرد:علیرضا فعله گری شهردار سابق اسدآباد، دکتر سید علی باب الحوائجی ،مهندس بهرنگ دادور  شهردار سابق درود و  الیگودرز لرستان ،ایرج حیدری ،یزدان سبزه‌ای و احمد محمدی شهردار سابق کبودراهنگ شش گزینه نهایی برای انتخاب شهردار اسدآباد بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha