• دوشنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400061510787
  • خبرنگار : 71506

اعزام مکرر و سوال برانگیز همسر رییس کمیته داوران کاراته به مسابقات برون مرزی!

اعزام مکرر و سوال برانگیز همسر رییس کمیته داوران کاراته به مسابقات برون مرزی!

در شرایطی که همسر رییس کمیته داوران فدراسیون کاراته چندی پیش با قضاوت جنجالی در مسابقات پاریس، حاشیه ساز شده بود، وی اینبار نیز برای قضاوت در مسابقات ترکیه ثبت نام کرده است.

به گزارش ایسنا، المیرا گوزل زاده همسر جواد سلیمی رییس کمیته داوران فدراسیون کاراته خرداد امسال در رقابت های گزینشی المپیک در پاریس، مبارزه کاراته کای رژیم صهیونیستی و حریفی از چین تایپه را قضاوت کرد و در شرایطی که انتقادات زیادی به این اقدام صورت گرفت اما جواد سلیمی رییس کمیته داوران فدراسیون کاراته، اینبار نیز به همراه همسرش المیرا گوزل زاده برای قضاوت در مسابقات کاراته وان جوانان در ترکیه ثبت نام کرده اند.

اهمیت حضور سلیمی و گوزل زاده در مسابقات ترکیه در جایی است که آن ها برای اینکه مجوز قضاوت در مسابقات جهانی را بدست بیاورند باید طبق قانون فدراسیون جهانی کاراته در یک مرحله لیگ کاراته جوانان در سال ۲۰۲۱ را نیز قضاوت کنند که آخرین مرحله آن پیش از رقابت های قهرمانی جهان قرار است چند روز دیگر در ترکیه برگزار شود.

ثبت نام گوزل زاده برای قضاوت در مسابقات ترکیه در حالی است که وی طی ماه های اخیر هیچ قضاوتی در مسابقات داخلی از جمله قهرمانی کشور کومیته و رقابت های کاتا نداشته و مشخص نیست رییس کمیته داوران بر چه اساسی مجوز ثبت نام همسرش برای قضاوت در ترکیه را صادر کرده است؟

چرا کمیته داوران به دیگر بانوان علی رغم تلاش و حضور در مسابقات داخلی، برای قضاوت در مسابقات خارجی بها نمی دهد؟

باید دید در نهایت آیا فدراسیون کاراته مجوز حضور  گوزل زاده در مسابقات ترکیه را صادر می کند یا خیر؟

سیدرضا خادمیان و اکبر دهقان دیگر داوران ایرانی هستند که برای حضور در مسابقات لیگ جوانان کاراته وان در ترکیه ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۵ ۱۴:۲۴

لیاقت دارن .زحمت کشیدن .وقت گذاشتن. هزینه کرده اند.خیلی ها را هم رشد دادن .نمک نشناس نباشیم .مایه افتخارن.سایر داوران هم تلاش کنن .خفقان دهه ۷۰ و ۸۰ را ایشان شکست و به داوران کشور رشد داد و فضا را باز کرد که خیلی ها در آسیا و جهانی رشد کنن .اگه ایشان نبود که کرسی جهانی نداشتیم .خیلی زود گذشته تاریک داوری را فراموش نکنیم .خیلی زود قضاوت سطحی نکنیم.داوری کاراته مثل فوتبال نیست .خیلی کار سختیه .و نگهداری داور در سطح جهانی بسیار مشکل .فاصله ایشان با برخی مدعیان بسیار زیاد هست .

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۶ ۰۱:۴۳

تلاش یا پارتی بازی چه جوان های که از مدل طلا گذشتند وبا اسرائیلی ها مسابقه ندادند طرف چه پارتی گردن کلفتی دار همچین کاری کرد وهنوز تو ایران زندگی می کنه حتی محاکمه هم نشده