• دوشنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1400061511169
  • منبع : وزارت صنعت، معدن و تجارت

هیچ دستگاهی حق تعطیلی واحد تولیدی را ندارد

هیچ دستگاهی حق تعطیلی واحد تولیدی را ندارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) تاکید کرد که استمرار و فعالیت واحد تولیدی، هدف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است و هیچ دستگاهی حق تعطیلی تولید را ندارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، یدالله صادقی در حاشیه جلسه  کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران  که با حضور نمایندگان بانک‌های عامل و مدیران واحدهای تولیدی روز یکشنبه ۱۴ شهریور درمحل استانداری برگزارشد به خبرنگاران گفت: واحدهای تولیدی که مشمول قانون رفع موانع تولید هستند جهت طرح مسائل و مشکلات خود از طریق سامانه بهین یاب که درگاه خدماتی وزارت صمت است یا با مراجعه مستقیم به درگاه ستاد تسهیل، مشکلات و مسائل پیش روی تولید را وارد کنند. پس از ثبت درخواست مراتب دردستور کار سازمان و درکارگروه تخصصی قرار گرفته و توافقات صورت گرفته دراولین جلسه کارگروه اصلی که روزهای یکشنبه درمحل استانداری برگزار می‌شود مطرح و تصمیمات آن ابلاغ می‌شود.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تصریح کرد: خوشبختانه عمده مشکلات واحدهای که از این طریق طرح موضوع شده اند به نتیجه رسیده و برای جلوگیری از توقف تولید از همه ظرفیت‌های قانونی کارگروه و ستاد استفاده می‌کنیم.

صادقی تاکید کرد که استمرار و فعالیت واحدتولیدی، هدف کارگروه است و هیچ دستگاهی حق تعطیلی تولید را ندارد.

شایان ذکر است در این جلسه که با حضور مدیران و نمایندگان واحدهای تولید انجام شده به مسائل و مشکلات ۱۵ واحد صنعتی، گردشگری و کشاورزی رسیدگی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۳ ۱۷:۲۶

اقا به به آقا به قرآن دروغه امروز تولید‌کننده ام تو شهرستان نجف آباد توسط حکم قاضی اجرای احکام شعبه ۲ حقوقی و شعبه ۶ حقوقی شهرستان نجف‌آباد و رئیس دادگستری شهرستان نجف‌آباد آقای براتی حکم به تحلیل تعطیل کردن واحد تولیدی من و دادن به من زنگ بزنید تا من بتونم بگم یعنی چی چرا الکی میگی حق ندارند امروز حق داشتن سیتا کارگر من بیکار شد از کار بیکار شد در خونش من بدبخت شدم بعد از ۱۰ سال بدبختی کشیدم