• سه‌شنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400061611800
  • خبرنگار : 50228

تداوم شرایط بحرانی در نفت‌ آبادان

تداوم شرایط بحرانی در نفت‌ آبادان

ایسنا/خوزستان درحالی که زمان زیادی تا آغاز لیگ بیست‌ویکم فوتبال باقی نمانده است، تیم صنعت نفت آبادان هنوز در گیر و دار مشکلات ریز و درشت است.

با پایان یافتن لیگ لیگ بیستم فوتبال، گویی مشکلات نیز همچون کوه بر سر باشگاه صنعت نفت آبادان آوار شد، به صورتی که در این مدت این تیم پرطرفدار تاکنون روز خوشی به چشم ندیده است؛ از استعفای هیات مدیره و مدیرعامل گرفته تا جدایی بازیکنان کلیدی و نداشتن سرمربی و تداوم مشکلات مالی.

به گزارش ایسنا، در حالی که تمام تیم‌های لیگ برتری با مشخص شدن بودجه و منبع مالی، خود را برای حضور در لیگ برتر آماده می‌کنند و بر اساس لیست سرمربی خود وارد بازار نقل و انتقالات شده‌اند تا بنا بر جیب خود به صید بازیکنان مدنظر بروند، نفتی‌ها نه سرمربی دارند و نه پولی که بتوانند وارد بازار نقل و انتقالات شوند. البته در قبال چند بازیکن کلیدی که از این تیم جدا شده‌اند، باشگاه فعلا توانسته با سه بازیکن خود تمدید کند تا این تیم بیش از این خالی نشود.

البته مشکل مالی نفت، مشکل جدیدی نیست و سال‌ها است که ضربه سهمگینی بر پیکره این تیم آبادانی زده شده است. تیمی که امید و آمال نسل‌های مختلف در شهر فوتبالی آبادان است. شرایط این روزهای نفت آبادان به صورتی است که زنگ خطر برای آن‌ها به صدا در آمده است زیرا نبود پول باعث شده که این باشگاه صراحتا اعلام کند حتی توان خرید آب معدنی را هم ندارد. موضوعی که نشان از عمق فاجعه در این باشگاه نفتی است.

باشگاه نفت آبادان طی روزهای گذشته با برخی مربیان از جمله علیرضا منصوریان برای هدایت تیم خود مذاکرات خوبی داشته‌ است اما ادامه مذاکرات برای همکاری،‌ به بعد از مشخص شدن منبع مالی و بودجه این باشگاه برای لیگ بیست‌ویکم موکول شده است. به نظر می‌رسد روزهای طلایی به راحتی برای نفت آبادان در پی عدم تحقق وعده مسئولان برای رساندن پول به این باشگاه، در حال از دست رفتن است و انگار قرار نیست مردم آبادان و هواداران تیم نفت، یک بار با خیالت راحت از داشتن یک تیم مقتدر لذت ببرند.

اواخر مهرماه سوت آغاز لیگ بیست‌ویکم به صدا در می‌آید اما نفت آبادان هنوز تکلیف خود را نمی‌داند. البته این باشگاه در این مدت دست روی دست نگذاشته است و با رایزنی و مذاکرات در پی جذب منبع مالی و پول بوده است اما به نظر می‌رسد این مهم به همتی جمعی از سوی تمام مسئولان استان و نگاه و مساعدت ویژه وزیر ورزش و وزیر نفت، نیاز دارد تا جثه این تیم پرطرفدار بیش از این ضعیف نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha