• سه‌شنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400061611854
  • خبرنگار : 71505

یک عضو شورای شهر تهران تاکید کرد

لزوم رسیدگی به تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری تهران

لزوم رسیدگی به تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری تهران

یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم رسیدگی به تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سیداحمد علوی در دهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: موضوع اول درباره تبدیل وضعیت ایثارگران است که در شهرداری این موضوع بسیار کند پیش می‌رود، خواهش می‌کنم حتما دوستان در شهرداری به چنین موضوع مهم و اساسی توجه کنند و آن را در نظر داشته باشند. موضوع دوم درباره مصوبه‌ای است که شهرداری برای کمک به برگزاری انتخابات داشته، این موضوع هم خوب پیش نمی‌رود، پیگیری کردیم و متوجه شدیم که مطالبات پرداخت نشده و دوستان در شهرداری مقداری گزینشی عمل می‌کنند، خواستارم که نسبت به پرداخت‌ها اقدام کنند زیرا به نظر می آید که در اولویت کاری دوستان این موضوع نیست.

در ادامه پرویز سروری نایب رییس شورای شهر تهران در پاسخ به صحبت‌های علوی گفت: نمایندگان محترم هم با این موضوع مواجه بودند، من مراجعات بسیار زیادی داشتم متاسفانه ماه‌ها از انتخابات می‌گذرد، اما این مبلغ ناچیز که به عزیزانی که چندین شبانه روز زحمت کشیدند به تعویق افتاده است، لطفا شهردار به این موضوع توجه کند.

به گزارش ایسنا، مهدی اقراریان نیز در تذکری گفت: در جلسه قبل مصوب شد که تذکرات در ابتدای جلسه مطرح شود این در حالی است که ما امروز در صحن علنی میزبان ٢ شهردار منطقه هستیم تا اقدامات و فعالیت‌های خودشان را اعلام کنند، همچنین بنده هم از این ٢ منطقه به صورت میدانی بازدیدهایی داشته ام و ممکن است سوال و مطلبی وجود داشته باشد که باید پس از صحبت های شهرداران تذکرات مطرح شود.

وی افزود: در حقیقت شهردار مناطق نکاتی را در ادامه احتمالا مطرح می‌کنند که بعد از آن نمایندگان مردم در شورا سوالاتی را از آنها خواهند پرسید.

در ادامه پرویز سروری نایب رییس شورای شهر تهران در پاسخ به اقراریان گفت: طبیعی است که شما می‌توانید سوالات را مطرح کنید، اما تذکرات بر اساس تصمیم جلسه گذشته در ابتدای جلسات مطرح می شود تا بتوانیم جلسه را کنترل کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha