• سه‌شنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400061611869
  • خبرنگار : 71505

یک عضو شورای شهر تهران:

روند گزارش دهی مدیران شهری را متوقف کنیم/ وقت جلسات را به کمیسیون ها بدهیم

روند گزارش دهی مدیران شهری را متوقف کنیم/ وقت جلسات را به کمیسیون ها بدهیم

یک عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از نبود دستور جلسه مهم ظرف هفته های گذشته در شورای شهر تهران تاکید کرد: باید روند گزارش دهی مدیران شهری را متوقف کنیم و وقت جلسات را برای تهیه طرح و لایحه به کمیسیون ها بدهیم.

به گزارش ایسنا، ناصر امانی در دهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از دستور جلسه شورای شهر تهران گفت: در عنوان دستور جلسه امروز آمده است برگزاری جلسه فوق‌العاده اما وقتی به دستور جلسه نگاه می‌کنیم هیچ مسئله‌ای به عنوان موضوع فوق‌العاده وجود ندارد به جز اینکه همانند جلسات گذشته ارائه گزارش توسط مدیران شهری انجام شود. امروز همانند جلسات قبل شورای شهر تهران؛ دو شهردار منطقه حاضر و گزارش خود را ارائه می‌کنند و اگر مقایسه کنیم دستور جلسات ابتدای این دوره از شورا با دو دوره چهارم و پنجم مشخص می‌شود که هنوز شورا در مرحله استارت قرار دارد و هیچ دستور جلسه مهمی را در دستور کار خود قرار نداده است.

وی افزود: آمدن معاونین و مدیران شهری و رؤسای سازمان‌های شهرداری را نمی‌توان به عنوان جلسه فوق‌العاده دانست و انتقاد شدیدی به جلسه شورا وجود دارد. اگر دستوری نداریم اجازه دهیم کمیسیون ها تشکیل شوند و طرح و لایحه که در نوبت رسیدگی است را بیاورند و با دست پر جلسات را برگزار کنیم. اگر برای جلسه هفته آینده موضوعی نداریم این تکرار دعوت مدیران شهری را متوقف کنیم و وقت جلسه را به کمیسیون ها بدهیم که بروند طرح و لایحه آماده کنند که با دست پر و برای حل مشکلات مردم تصمیم گیری کنیم.

در ادامه سروی نایب رییس شورای شهر تهران در پاسخ به صحبت های امانی گفت: کمیسیون ها فعال شده اند و با بررسی طرح ها و لوایح گذشته و طرح های جدید این خلاء پر خواهد شد. تصور می کنم گزارش شهرداران لازم است چرا که می تواند شورا را با عملیاتی که در شهر در حال انجام است بیشتر آشنا کند. قرار نیست همه مناطق حضور پیدا کنند امروز هم شهرداری از شمال و شهرداری از جنوب تهران دعوت شدند تا گزارشی از فضای بالای شهر و پایین شهر داشته باشیم. امیدوارم از جلسه آینده با گزارشاتی که می رسد فعال تر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha