• سه‌شنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400061612049
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن:

هواداران، ذوب آهن متفاوتی خواهند دید

هواداران، ذوب آهن متفاوتی خواهند دید

ایسنا/اصفهان هافبک جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: باشگاه ذوب آهن از باشگاه های حرفه ای و مدرن کشور است که امیدواریم با کسب نتایج خوب و در شأن ذوب آهن، اتفاقات بد دو فصل اخیر این تیم به فراموشی سپرده شود.

محمد خدابنده لو در گفت و گو با ایسنا در خصوص پیوستنش به تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اظهارکرد: فصل گذشته نیز از ذوب آهن پیشنهاد داشتم، اما این اتفاق نهایی نشد، خدا را شکر این فصل انتخاب خوبی داشتم و به باشگاهی آمده ام که ساختار بسیار خوبی دارد. حضور مهدی تارتار در انتخاب و آمدنم به ذوب آهن تاثیرگذار بود، با توجه به شناختی که از یکدیگر داریم فکر می کنم مسیر پیشرفتم در ذوب آهن هموارتر خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت باشگاه ذوب آهن گفت: تعریف زیادی از باشگاه ذوب آهن زیاد شنیده بودم، اما باید آمد و دید، باشگاهی که افتخارات بسیار زیادی کسب کرده و ظرفیت بالای دارد، امیدوارم با درخشش و عملکرد خوب در ذوب آهن، به هدفم که پوشیدن پیراهن تیم ملی و لژیونر شدن است دست پیدا کنم.

هافبک ذوب آهن که فصل گذشته در تیم پیکان توپ می زد با اشاره به علاقه مندی مردم اصفهان به فوتبال خاطرنشان کرد: خوشحالم به شهری آمدم که مردم آن فوتبال را به خوبی می فهمند و به آن اهمیت می دهند، ذوب آهن تماشاگران و هواداران بسیار خوب و صبوری دارد که همواره این تیم را در هر شرایطی حمایت کردند، از آنها تشکر می کنم و از هواداران تیم می خواهم اتفاقات بد دو فصل اخیر را فراموش کنند، بطور قطع این فصل ذوب آهن متفاوتی را خواهند دید.

وی افزود: همه ما تلاش می کنیم نتایج بسیار خوب و در شأن نام بزرگ ذوب آهن کسب کنیم، افتخارات گذشته این تیم موجب شده که توقعات از این ذوب آهن بالا باشد، دوست دارم با ذوب‌آهن جزو تیم‌هایی باشیم که نتایج خوبی کسب می کند می دانیم کار سختی در پیش داریم و امیدوارم بتوانم به ذوب‌آهن کمک کنم.

خدابنده لو در خصوص تغییرات زیاد تیم ذوب آهن و نیاز به زمان برای رسیدن به هماهنگی گفت: قطعا برای رسیدن به هماهنگی تیمی نیاز به زمان زیادی داریم، اما با وجود سرمربی با دانشی مثل مهدی تارتار و بازیکنانی که گرفتیم خیلی زود به هماهنگی لازم خواهیم رسید و امیدوارم شروع خوبی در فصل تازه رقابت های لیگ برتر داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha