• چهارشنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۱:۱۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400061712376
  • خبرنگار : 71649

سیدصالحی: عراق بازی دلخواه ما را انجام داد/ همدلی در تیم ملی ایران موج می‌زند

سیدصالحی: عراق بازی دلخواه ما را انجام داد/ همدلی در تیم ملی ایران موج می‌زند

بازیکن سابق تیم ملی ایران گفت: وحدت و همدلی در تیم ملی ایران موج می‌زند و با درایت کادرفنی یعنی اسکوچیچ، وحید هاشمیان و کریم باقری این اتفاق افتاد.

سید مهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برتری ایران مقابل عراق اظهار کرد: مشکل اصلی عراق روی ضربات ایستگاهی و جناحین است که در این نقاط ضعف خود را نشان دادند. عراق نسبت به بازی قبل تغییر سیستم داده بود و با سیستم ۱-۴-۱-۴ بازی می‌کرد و سعی کرد از سمت چپ و راست از بشار رسن و طارق همام استفاده کند. ایران هم در این دیدار با سیستم ۳-۳-۴ بازی می‌کرد و سعی می‌کردند از نفوذ نورافکن، وحید امیری و علیرضا جهانبخش استفاده کنند.

او ادامه داد: مهدی طارمی بیشتر به چپ مایل بود و راست با جهانبخش بود. میانه میدان با سعید عزت اللهی و کنارش احمد نوراللهی کار می‌کردیم. ایران در بهترین دقیقه ممکن گل زد و قبل از این‌که عراق تدافعی بازی کند، ایران به گل رسید. ۱۵ دقیقه اول در میانه میدان کار می‌کردیم و دو تیم حملاتی روی دروازه هم داشتند. عراق بعد از مصدومیت بشار رسن هدفی برای بازی نداشت اما در نیمه دوم تیم‌شان را با دو مهاجم به زمین فرستادند و در مقابل ایران هم با دو مهاجم کار کرد.

سید صالحی اضافه کرد: ‌عراق بازی دلخواه ما را انجام داد و عملکرد خیلی ضعیفی داشتند. دفاع چپ و راست‌شان جا می‌ماندند و این فرصت را به ما دادند تا بتوانیم ضد حمله و گل‌های دوم و سوم را بزنیم. در مجموع برد خوبی داشتیم و توانستیم با اقتدار در صدر جدول قرار بگیریم. شاکله تیم ملی ما بازیکنان لژیونر است و اسکوچیچ هم توانست با تیم هماهنگ شود. اسکوچیچ توانست تلاشش را انجام دهد و وحدت و همدلی در تیم ملی ما موج می‌زند. با درایت کادرفنی یعنی اسکوچیچ، وحید هاشمیان، کریم باقری این اتفاق افتاد.

او درباره دیدارهای تیم ملی ایران با امارات و کره جنوبی گفت: امارات از دو بازی خود دو امتیاز کسب کرده و همیشه برای ما رقیب سرسختی بوده است اما با شرایطی که از تیم ملی میبینم و با این تجربه و آمادگی امیدوارم بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم. کره‌ای‌ها یک فوتبال سرعتی انجام می‌دهند و ما همیشه مقابل تیم‌های شرق آسیا ضعف داشتیم. مقابل فوتبال سرعتی آن‌ها کار سختی داریم اما امیدوارم ابتدا بتوانیم سه امتیاز بازی با امارات را بگیریم و سپس با یک روحیه خوب مقابل کره وارد زمین شویم. باید از نقاط ضعف کره استفاده کنیم و چون بازیکنان خوبی داریم امیدوار هستیم بازی قابل قبولی داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۷ ۱۳:۴۸

این کارشناسان چرا میگن تیم ما قوی بازی کردن. بچه ها خوب بودن. تیم عالی هستش. با گفتن این جمله ها کهیر می زنن. مسخره ترین نظر کارشناسی این هست که تیم عراق بد بازی کرده!!! چقدر سطحی نگر و غیر کارشناسی آخه. تورو خدا با دو نفر کارشناس صحبت کنید آخه این چه نظریاتی هستش؟