• چهارشنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400061712482
  • خبرنگار : 71560

انتقاد یک نماینده از نحوه بررسی طرح تقویت امنیت غذایی

انتقاد یک نماینده از نحوه بررسی طرح تقویت امنیت غذایی

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از نمایندگان تقاضا دارم که از طرح پیشنهادات غیرکاربردی در خصوص طرح تقویت امنیت غذایی کشور خودداری کرده و اجازه دهند با اتمام بررسی این طرح به اولویت‌های دیگری بپردازیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در تذکری شفاهی در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح تقویت امنیت غذایی کشور بیان کرد: براساس ماده ۹۷ آیین‌نامه اگر بررسی طرح یا لایحه‌ای بعد از ۶ جلسه به پایان نرسد از جلسه هفتم مجلس شورای اسلامی هر روز به جز روزهای تعطیل باید برای بررسی آن طرح جلسه برگزار کند. همان طور که همه نمایندگان مستحضر هستند مدت طولانی است که صحن مجلس درگیر بررسی طرح امنیت غذایی کشور است.

وی در ادامه اظهار کرد: وقت زیادی از صحن مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به پیشنهاداتی که گره‌ای از مشکلات باز نمی‌کند در حال صرف شدن است و مشکلات اساسی کشور بر روی زمین مانده است. از نمایندگان تقاضا دارم که از طرح پیشنهادات غیرضروری خودداری کرده و اجازه دهند این طرح با سرعت به اتمام برسد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از هیات رئیسه نیز انتظار می‌رود تدبیری اتخاذ کند تا جلوی طرح پیشنهادات غیرضروری گرفته شود. عمده پیشنهاداتی که در صحن مجلس مطرح می‌شود در این زمینه کاربردی نبوده و صرفا وقت نمایندگان در حال گذشتن است.

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: همان طور که همه مستحضر هستند باید ۶ جلسه پیاپی از بررسی این طرح بگذرد تا این ماده آیین‌نامه اجرایی شود. از آنجا که این طرح یک بار به کمیسیون کشاورزی بازگشته و مجددا به صحن آمده است اکنون روز سوم بررسی آن می‌باشد اما نکته‌ای که شما فرمودید بسیار صحیح است و باید از پیشنهادات غیرضرور عبور کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha