• چهارشنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400061712781
  • خبرنگار : 30054

دعوت مجتمع خیریه درمانی تخصصی و عمومی شهرستانی از خیرین

دعوت مجتمع خیریه درمانی تخصصی و عمومی شهرستانی از خیرین

تو را سپاس باید گفت؛ تو را که دلی به پاکی شبنم داری؛ تو را که به نگاه های معصومانه کودکان محروم می اندیشی. فردا بهشت از آن توست. قیامت، دست های مهربانت به نیکوکاری تو شهادت می دهند. 

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام درمانگاه خیریه شهرستانی، امروزه بخصوص در شرایط ویژه شیوع کرونا، موسسات خیریه در سراسر جهان برای بهبود شرایط زندگی نیازمندان، کودکان بی‌سرپرست یا بدسرپرست، پناهندگان، بیماران و حیوانات و ... تلاش می‌کنند و با فعالیت‌های خود به میلیون‌ها موجود زنده (اعم از انسان یا حیوان یا گیاه) امید زندگی دوباره می‌دهند. 
سازمان ملل متحد در سال ۲۰۱۲ به پاس زحمات بی دریغ و متمادی مادر ترزا، ۵ سپتامبر، روز فوت او را بنام «روز جهانی خیریه» نام‌گذاری کرد.
از آن سال هر سال در این روز مراسم و جشن‌های متعددی برگزار می‌شود که مهم‌ترین هدف آن‌ها آگاه‌سازی مردم نسبت به اهمیت انجام کار خیر و فرهنگ‌سازی برای انجام آن است.
روز جهانی خیریه این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا به جامعه وسیع‌تری دسترسی پیدا و به آنهایی که به حمایت نیاز دارند، کمک کنند. این روز فرصت مغتنمی برای بالا بردن آگاهی جمعی محسوب می‌شود و عرصه را برای رویدادهای خیریه‌ای که در مقیاس جهانی به وقوع می‌پیوندند، فراهم می‌کند.  

قطعا این اهداف با اقدامات متفرق انجام پذیر نیست و یا به سختی انجام می شود و تلاش جمعی بهترین روش برای کسب اهداف داخلی و بین المللی خیرانه است.
بر همین اساس مجتمع خیریه درمانی تخصصی و عمومی شهرستانی همزمان با ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور)  روز جهانی خیریه و نیکوکاری، از خیرین دعوت به مشارکت کرد.
مجتمع خیریه درمانی تخصصی و عمومی شهرستانی از سال ۱۳۷۰ بنا شده و دارای بخش درمانی مختلف از جمله  دندانپزشکی، زنان و زایمان، اطفال، داخلی، گوش حلق و بینی، فیزیوتراپی ، روانشناسی و … است. 
این مجتمع درصدد است با افزودن بخش های جدید اشتغال و فرهنگی خدمات خود را به مددجویان تحت پوشش افزایش دهد و در این مسیر نیازمند همراهی خیرین جدید است.
قسمت مددکاری این مجتمع برای درمان خدمت رسانی به مستمندان خدمات ارائه می دهد. در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰ خانوار تحت پوشش مجتمع خیریه ما هستند که نه تنها تمام امور درمانی شان رایگان انجام می شود بلکه با اهدای سبد کالا و کارت هدیه از آنها حمایت می شود.
خیرین محترم برای کسب اطلاعات بیشتر برای همکاری با مجتمع خیریه درمانی تخصصی و عمومی شهرستانی  می توانند به محل آن واقع در میدان سپاه – خیابان برادران شهید باباخانلو کوچه شهید شایگان مراجعه کرده و یا تلفن : ۷۷۵۶۲۵۲۲ و یا خانم علیزاده مسئول مدد کاری مجتمع ۰۹۲۱۶۵۱۲۲۳۲ - 
 تماس حاصل نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha