• چهارشنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400061712812
  • منبع : نمایندگی همدان

مشارکت ۳۵۰ خیر ملایری برای تأمین کپسول‌ اکسیژن

مشارکت ۳۵۰ خیر ملایری برای تأمین کپسول‌ اکسیژن

ایسنا/همدان رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر از مشارکت ۳۰۰ تا ۳۵۰ خیر در دوران شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ۹۸ کپسول اکسیژن و ۷ دستگاه اکسیژن‌ساز به امانت در اختیار ۳۵۰ بیمار کرونایی قرار گرفته است.

دکتر عباس آذرهمایون در گفت‌و گو با ایسنا، به ۹۸ کپسول اکسیژن موجود در مجمع اشاره و اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا این تعداد کپسول اکسیژن به ۳۵۰ بیمار کرونایی با ارائه نسخه پزشک و کارت ملی، بصورت رایگان و به مدت سه هفته تا یک ماه به امانت داده شده است.

آذرهمایون  با اشاره به اینکه حداقل ۱۰ دستگاه اکسیژن‌ساز دیگر نیاز است تا نیاز افرادی که در نوبت به امانت گرفتن کپسول یا دستگاه اکسیژن ساز هستند، برطرف شود، ادامه داد: علاوه بر آن ۷ دستگاه اکسیژن‌ساز نیز به همت خیرین تهیه شده و به‌صورت امانت در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هزینه خرید ۸ دستگاه اکسیژن‌ساز دیگر نیز با مساعدت خیرین تهیه شده است، گفت: متأسفانه به‌دلیل نبود این دستگاه‌ها در بازار، هنوز موفق به خرید این تعداد دستگاه نشدیم و به محض تهیه، در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت.

آذرهمایون تصریح کرد: روزانه ۴ تا ۵ نفر در صف به امانت گرفتن کپسول اکسیژن هستند که خوشبختانه تا پایان ساعت کاری نیاز آنها برطرف می‌شود.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر به مشارکت ۳۰۰ تا ۳۵۰ خیر در دوران شیوع بیماری کرونا برای تهیه ملزومات پیشگیری و درمان بیماری، اشاره و خاطرنشان کرد: دو دستگاه اکسیژن ساز نیز در دهه اول محرم به مبلغ ۳۵ میلیون تومان با مشارکت بانوان تهیه شد.

 آذرهمایون با بیان اینکه خیرین می‌توانند هزینه یا کمک هزینه خرید کپسول اکسیژن را به حساب مجمع خیرین سلامت شهرستان واریز کنند یا خود کپسول را تهیه و به مجمع تحویل دهند، مطرح کرد: کپسول‌های اکسیژن یا دستگاه‌های اکسیژن‌ساز به نام خود فرد یا هر شخصی که او بخواهد لیبل‌گذاری شده و به امانت در اختیار بیماران کرونایی که در منزل به اکسیژن نیاز دارند، قرار می‌گیرد.

وی از اهداء ۶۰ گالن ۲۰ لیتری مواد ضدعفونی کننده سطوح به ارزش ۸۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: این مواد ضدعفونی کننده سطوح از طرف دکتر کامران گنجی ساکن کرج دو روز پیش اهداء شده و در بین مراکز بهداشتی درمانی سطح شهرستان توزیع می‌شود.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر ادامه داد: خرید لباس محافظ برای کادر درمانی، ۳۰ هزار دستکش، شیلد و حدود ۷۰ هزار ماسک، تهیه ۳۰ دستگاه سم پاش دستی و توزیع در بین مراکز بهداشتی و توزیع ژل شستشو در بین بیماران نیازمند از دیگر اقدامات خیرخواهانه اعضای مجمع از ابتدای شیوع بیماری کرونا بوده است.

آذرهمایون از فعالیت خیرخواهانه ۱۵۰۰ خیر در مجمع خیرین سلامت شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال نیز ۱۵۰ نفر به جمع خیرین مجمع اضافه شده است. مساعدت های خیرین شامل کمک مالی، ویزیت رایگان برخی پزشکان و فعالیت های عام المنفعه و داوطلبانه این خیرین در مجمع است.

وی با بیا اینکه خیرین می‌توانند مساعدت‌های مالی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۴۷۲ یا شماره حساب ۰۱۰۹۲۶۰۱۱۶۰۰۰ به نام مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر واریز کنند، یادآور شد: هزینه واریزی به نیت واقف در سریع ترین زمان ممکن صرف امور خیر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha