• چهارشنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400061712869
  • خبرنگار : 71620

محمودوند: لرستان مقام سوم ترک تحصیل دانش آموزان را دارد

محمودوند: لرستان مقام سوم ترک تحصیل دانش آموزان را دارد

نماینده مردم خرم آباد در مجلس ضمن انتقاد از وضعیت ایمنی مدارس استان لرستان خطاب به مسئولان اجرایی کشور گفت: لرستان مقام سوم ترک تحصیل دانش آموزان را دارد.

به گزارش ایسنا، مرتضی محمودوند در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود گفت: اندک زمانی تا ۱۴۰۴ باقی است، در این چشم انداز ایران باید از نظر اقتصادی، علمی، و ... نفر اول منطقه و رتبه برتر جهان شود و در روابط بین المللی فعالیت سازنده داشته باشد، آیا خودمان را برای این چشم انداز ارزیابی کرده ایم؟.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس با اشاره به شیوع کرونا، اظهار کرد: آتش بی تدبیری در مدیریت کرونا جانسور و جگرسوز است.

محمودوند در ادامه نطق خود با بیان این که  مردم و خانواده های نجیبشان دغدغه های هزینه های کمر شکن درمان را داشتند، گفت: اگر کسی هزینه های درمان را قبول ندارد حتما شرح حال مردم لرستان یا سایر نقاط کمتر برخوردار را جویا شود.

وی گفت: خبر از پایان نارسایی توزیع برق در کشور را منتشر می کنند، این در حالی است که لرستان با این که صنایع مادر یا صنایع مهم را ندارد، با قطعی مکرر برق مواجه است. این مهم در شان مدیریت وزارت نیرو نیست.

وی با بیان این که مردم ایران فداکارند و از نام ایران دفاع می کنند، گفت: رئیسی در سفر به لرستان قول پیگیری و استقرار عدالت را داد. لرستانی ها منتظر حقوق خود هستند. یکی از راههای استقرار عدالت استفاده از مدیرانی است که دلبستگی قومی و محلی و منطقه بحران خیز آبی نداشته باشند.

این نماینده مجلس در خصوص ایمن نبودن مدارس حوزه انتخابیه اش تذکر داد و از مسئولان عالی کشور خواست تا به مدارس کانکسی و کپرهای آموزشی رسیدگی کند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: لرستان در زمینه ترک تحصیل دانش آموزان به مقام سوم رسیده است. این وضعیت برای پدران و مادرانی رقم خورده است که از نان شب می زنند تا هزینه تحصیل فرزندانشان را بپردازند.  افراط و تفریط در هر زمینه ای مذموم است و اقدامات بعضی از مسئولان فرهنگی خطر ارتجاع فرهنگی را بشارت می دهد. فرهنگ کشور نیاز به مدیران جهانی و مومن و انقلابی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۷ ۱۴:۱۰

آقای محمودوند نماینده خرم آباد لطفا هتل صخره ای خرم آباد که بالغ بر بیست پنج اصلا افتتاح نشده است وتبدیل به نماد عدم توسعه نیافتگی خرم آباد واستان لرستان شده است را زودتر تکمیل وافتتاح نمایید