• چهارشنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400061713098
  • خبرنگار : 30054

بولگانو، مرکز خرید کفش زنانه در ایران

بولگانو، مرکز خرید کفش زنانه در ایران

کفش زنانه اگر درست انتخاب شود نقش مهمی در زیبایی ظاهری و سلامتی شما خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بولگانو، در هنگام خرید کفش زنانه نکاتی را در نظر بگیرید تا هم در محل کار، حرفه‌ای به نظر برسید و هم استایل زیبا و شیکی در مجالس و دورهمی‌ها داشته باشید. قطعا با کفش زنانه مجلسی نمی‌توانید در جلسات کاری حضور پیدا کنید و خرید کفش زنانه  برای پیاده روی انتخاب درستی برای استفاده از آن در یک جشن بزرگ نیست. پس بهتر است کفش‌های خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که در عین زیبایی، محافظ پاهای شما از عفونت‌های قارچی، بوی بد و کبودی باشد و هم سلامت ستون فقرات شما را تضمین کند.

انواع کفش زنانه 

انواع کفش زنانه را بر اساس محل استفاده از آن‌ها می‌توان این‌گونه تقسیم‌بندی نمود:

  • کفش اداری

در خرید کفش زنانه اداری، راحتی بسیار مهم است؛ چرا که بین ۶ تا ۸ ساعت از روز پاهای شما در کفش قرار دارند و بهتر است فارغ از این‌که هزینه یک کفش اداری مرغوب چقدر است، اقدام به خرید آن نمایید. کفش اداری مناسب، کفشی است که جریان هوا در بین پا وجود داشته باشد تا مانع جمع شدن انگشتان، تعریق، بوی بد و زمینه ساز به‌وجود آمدن قارچ و باکتری‌ها شود. 
کفش زنانه اداری باید پاشنه مناسب داشته باشد تا باعث کمردرد نشوند. اگر کف پاهایتان عمق و قوس استاندارد دارد، کفش بدون پاشنه را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید شیک‌تر به نظر برسید و با اندکی پاشنه راحت‌ترید، اقدام به خرید کفش زنانه اداری نمایید که پاشنه ‌های ۲ اینچی دارند. 

  • کفش پیاده روی

کفش زنانه مناسب پیاده ‌روی را باید با توجه به مسیری که قرار است در آن پیاده روی کنید، انتخاب نمایید. در واقع مهم است که قرار است روی چمن، سنگ، خاک، گل یا آسفالت پیاده روی کنید. به طورکلی کفش زنانه ویژه پیاده‌روی، باید دارای زیره مستحکمی باشد که در ناهمواری به پای شما آسیب نرساند. در عین حال زیره کفش باید نرم باشد تا در مسیرهای طولانی شما را خسته نکند. در خرید کفش زنانه برای پیاده‌روی دقت کنید که پاشنه آن ارتفاع زیادی نداشته باشد که با منحرف‌شدن، موجب به زمین افتادن شما شود. رویه کفش نیز باید از جنس پارچه مرغوب و ترجیحا دارای منافذی باشد تا روند تهویه به درستی اتفاق بیفتد و پا خنک شود. همچنین رویه کفش باید مستحکم باشد تا فشار اجسام بیرونی به پای شما وارد نشود.

  • کفش ورزشی

انتخاب کفش ورزشی در میان انواع مدل‌ها، رنگ‌ها و برندهایی که در بازار موجود است، بسیار سخت به‌نظر می‌رسد. اما برای خرید کفش زنانه ورزشی هم باید نکاتی را در نظر بگیرید. مناسب بودن سایز کفش ورزشی بسیار مهم است، پای شما باید به راحتی به کفش ورود و خروج کند، اما بعد از اینکه بند کفش‌هایتان را محکم بستید، نباید پایتان در کفش لق بزند و یا احساس خفگی کند. آستر کفش ورزشی هم باید نرم، محکم و پارچه‌ای باشد و بهتر است ظاهر کفش هم بدون المان‌هایی باشد که شستشو را دشوار کند. 

  • کفش مجلسی

همه دختربچه‌ها عاشق کفش‌های تق تقی هستند! این علاقه تا بزرگسالی هم ادامه دارد و اکثر خانم‌ها کلکسیون کوچکی از انواع مدل‌های کفش زنانه مجلسی در کمد لباس خود دارند. هرچقدر که لباس شما برای مجالس متنوع زیبا، سنگین و طبق مد روز باشد، کفش مناسب، تکمیل‌کننده استایل شما خواهد بود. تناسب رنگ کفش با لباس بسیار حائز اهمیت است. این تناسب به معنی هم‌رنگ بودن نیست، بلکه خوب است بدانید با هر لباسی، کدام رنگ کیف و کفش، هماهنگ می‌شود. اگرچه در خرید کفش زنانه مجلسی معمولا زیبایی و هم‌خوانی با لباس حرف اول را می‌زند، اما پیشنهاد می‌شود به راحتی، مرغوبیت جنس کفش و برند سازنده هم توجه کنید. درست است که ممکن است سالی فقط چندین دفعه از این کفش‌ها استفاده شود، اما انتخاب کفش زنانه با کیفیت، مارک و اصل، شخصیت شما را جذاب‌تر و درخشان‌تر به مخاطب معرفی خواهد کرد. 

خرید کفش زنانه باکیفیت یک سرمایه‌گذاری است

کفش مرغوب و با کیفیت را از برندهای معروف خریداری کنید، بدون اینکه هزینه‌ای که صرف می‌کنید را در نظر بگیرید؛ چرا که کفش ارزان، مدت کمتری برای شما دوام خواهد داشت و مجددا مجبور به صرف هزینه خواهید بود. به علاوه مشکلاتی که برای پای شما و سلامتی‌تان ایجاد می‌شود، با هیچ هزینه‌ای قابل قیاس نیست. پس پیشگیری، بهتر از درمان است! با انتخاب درست کفش زنانه از هزینه‌های جانبی بکاهید. شما می‌توانید قیمت های موجود در فروشگاه کفش بولگانو را با فروشگاه Amazon  مقایسه کنید 
آدرس بولگانو: جزیره قشم - سیتی سنتر۱ – لاین F۱  - پلاک ۱۰۶۵
اینستاگرام: Bolganocom
وبسایت: Bolgano.com
شماره تماس: ۰۹۱۷۶۹۵۶۳۱۱
فروشگاه بولگانو به صورت تخصصی در ایران به فروش کفش های اورجینال و برند فعالیت می‌کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha