• چهارشنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۹:۲۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400061713178
  • خبرنگار : 50177

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد:

پیش‌بینی انجام واکسیناسیون گروه هدف در لرستان تا بهمن ماه

پیش‌بینی  انجام واکسیناسیون گروه هدف در لرستان تا بهمن ماه

ایسنا/لرستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: براساس  پیش‌بینی‌های انجام شده اگر روند ورود واکسن به استان بیش از ۱۰۰ هزار دز باشد می‌توانیم امیدوار باشیم که تا بهمن ماه آینده برای استان واکسیناسیون به صورت کامل برای گروه هدف انجام شود.

دکتر مریم کوشکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در لرستان تا پایان چهاردهم شهریورماه، اظهار کرد: میزان دز واکسن کرونا ویروس که به استان وارد شده است ۷۸۹ هزار و ۷۸۴ دز بوده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۶۲۸ هزار و ۸۷ دز از این واکسن‌ها در لرستان تزریق شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در مجموع تاکنون ۲۰۲ هزار و ۷۲۷ نفر هر دو دز واکسن  و ۴۲۵ هزار و ۳۶۰ نفر تنها یک دز را دریافت کردند.

کوشکی خاطرنشان کرد: درصد تزریق واکسن در کل استان تا این مدت در گروه هدف (افراد بالای ۱۸ سال) ۳۲.۸ درصد گزارش شده است.

وی با بیان اینکه برای تسریع در روند واکسیناسیون در استان مراکز تجمیعی واکسیناسیون افزایش پیدا کرده‌اند، تصریح کرد: در مراکز جامع شهری روستایی که پزشک دارند واکسیناسیون انجام می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص واکسیناسیون پرسنل ادارات استان اظهار کرد:  واکسیناسیون برای پرسنل ادارات و سایر نهادها در صورتی که تعداد پرسنل کم باشند به ساختمان ستاد مرکز فوریت‌های پزشکی استان ارجاع داده شده و در آنجا انجام می‌شود.

این مسئول گفت: چنانچه تعداد پرسنل زیاد باشند تکنسین‌های فوریت پزشکی به همراه کارشناسان مرکز بهداشت با حضور در همان ادارات عملیات واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

کوشکی یادآور شد: براساس  پیش‌بینی‌های انجام شده اگر روند ورود واکسن به استان بیش از ۱۰۰ هزار دز باشد می‌توانیم امیدوار باشیم که تا بهمن ماه آینده برای استان واکسیناسیون به صورت کامل برای گروه هدف انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha