• چهارشنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۹:۵۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400061713184
  • خبرنگار : 50176

توسط مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی لرستان صورت گرفت؛

معرفی ۱۲ ایده برتر در جشنواره استارت‌آپ برتر

معرفی ۱۲ ایده برتر در جشنواره استارت‌آپ برتر

ایسنا/لرستان جشنواره استارت‌آپ برتر توسط مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد.

در راستای تجلیل از واحدهای فناور مستقر در مرکز نوآوری و شتاب دهی جوانان این واحد جشنواره استارت آپ برتر برگزار شد.

در این مراسم دکتر امین سلاحورزیان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان مرکز نوآوری و شتاب‌دهی (منش) را یک ایده و کار نوینی برشمرد که در ۱۳ استان به صورت پایلوت فعالیت خود را آغاز کرده است و در ادامه گفت: این طرح در لرستان نیز از شش ماه قبل توسط جهاد دانشگاهی و با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان شروع شده و خوشبختانه تابحال نیز در فازهای مختلف جزو استان‌های برتر بوده‌ایم.

وی موفقیت مرکز منش در لرستان را مرهون تلاش‌های همکاران زحمتکش در مرکز رشد و نوآوری جهاد دانشگاهی لرستان عنوان کرد و افزود: همچنین حمایت‌های مادی و معنوی اداره کل ورزش و جوانان در پیشبرد اهداف این طرح نقش بسزایی داشته است که جای تقدیر دارد.

سلاحورزیان با اشاره به اینکه طرح منش، فضایی بوجود آورده که هر کسی می‌تواند ایده پردازی کند و آن را به مرحله اجرا برساند، اضافه کرد: گروه‌های مختلف دانش‌آموزی، دانشجویی و فارغ‌التحصیلان توسط این مرکز حمایت شده و توانسته‌اند علم خود را به ثروت تبدیل کنند.

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان با آرزوی موفقیت روزافزون برای مجریان این طرح اظهار کرد: می‌توان با حمایت از کارافرینی، معضل بیکاری جوانان که بزرگ‌ترین مشکل روز جامعه است را حل کرد.

گفتنی است طرح شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان توسط جهاد دانشگاهی و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان اجرایی و طی آن ۶۳ رویداد کارآفرینی برگزار و ۱۰۰ ایده جذب شده است. نهایتا از مجموع این ایده‌ها ۱۲ مورد به عنوان ایده‌های برتر شناسایی و با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از آنها قدردانی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha