• چهارشنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۱:۰۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400061713199
  • خبرنگار : 50038

دیدار چهره به چهره رئیس جمهور با مردم مناطق محروم امیدآفرین است

دیدار چهره به چهره رئیس جمهور با مردم مناطق محروم امیدآفرین است

ایسنا/همدان معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: حضور آیت الله رئیسی در استان‌های محروم و دیدار چهره به چهره با مردم ستودنی و امیدآفرین بوده و نشان دهنده این است که وی دغدغه رفع مسائل و مشکلات و گرفتاری‌های مردم را به ویژه در حوزه اقتصادی دارد.

️به گزارش ایسنا؛ قدرت الله ولدی عصر چهارشنبه ۱۷ شهریور  ماه، در جلسه امحاء آرا و اوراق سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که با حضور اعضای هیات نظارت، اجرایی و بازرسی انتخابات این شهرستان، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و رئیس ستاد انتخابات شهرستان، دادستان و رئیس دادگستری ملایر برگزار شد،افزود:️️ همچنین حضور میدانی حجت الاسلام اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه در حوزه‌های مختلف به ویژه مجموعه‌های ذیل دستگاه قضایی، قابل تقدیر است و می‌تواند به رفع مشکلات مردم کمک کند.

وی با بیان اینکه ️مردم انتخاب خوبی داشتند و با انتخاب آیت الله رئیسی نشان دادند دغدغه آنها رفع مشکلات است، اظهارکرد: ️امروز، روز همدلی و وحدت است و همه ما وظیفه داریم تا زمانیکه تکلیف بر دوش‌مان است، خدمتگزار مردم باشیم.

ولدی در ادامه با اشاره به اینکه ️مجموعه مدیریتی شهرستان ملایر در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ موفق عمل کرد، چراکه بر مدار قانون‌مداری، صداقت، سلامت و کار تیمی و گروهی حرکت کردیم و قسم خوردیم از رای مردم صیانت کنیم، خاطرنشان کرد: ️در انتخابات شهرستان ملایر حتی یک رای هم جابجا نشد و این امر باعث افتخار است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه مدیران اجرائی و دولتمردان در هر پست و مقامی که باشند باید خادم مردم بوده و اگر  جایی کوتاهی کردند باید  با صراحت از مردم عذرخواهی کنند، گفت: ️در این برهه حساس زحمات شبانه‌روزی کادر درمان شهرستان ملایر، دستگاه‌های مختلف‌ مجموعه بسیج و سپاه و همراهی مردم و اصناف در مقابله با کرونا ستودنی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha