• چهارشنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۲:۰۰
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400061713214
  • خبرنگار : 71145

وزیر معارف طالبان: طالب‌ها مدارک کارشناسی ارشد و دکتری ندارند اما از همه بالاترند!

وزیر معارف طالبان: طالب‌ها مدارک کارشناسی ارشد و دکتری ندارند اما از همه بالاترند!

ویدیویی از نورالله منیر، سرپرست وزارت معارف طالبان در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست می‌شود که در آن وی در مورد سیاست آموزش و تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری صحبت می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، طالبان شب گذشته سرپرستان وزارتخانه‌های دولت خود را اعلام کرد. فهرست رئیس و سرپرست‌ وزارتخانه‌های کابینه طالبان که شامل ۳۳ نفر می‌شود، از سوی ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان در یک نشست خبری اعلام شد.

شیخ مولوی نورالله منیر که به‌عنوان سرپرست وزارت معارف تعیین شده، گفته است که مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در کشور دیگر ارزش ندارند و طالب‌ها از همه بالاتر هستند.

او در این ویدیو می‌گوید که طالب‌ها بدون مدرک دکتری، کارشناسی ارشد امروز ارزشمند هستند. شما می‌بیند که ملاها و طالبان که در قدرت هستند، هیچ دکتری، کارشناسی ارشد یا حتی سند مکتب ندارند، اما آنها از همه بالاترند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۷ ۲۲:۳۴

بله جهان سوم اینطور هست

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۷ ۲۳:۴۶

شتر هم از همه بزرگتر است-اما شما ملا ها و مولوی های طالب از پشه هم کمتر هستید

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۷ ۲۳:۵۴

راست میگه مدرک بمب گذاری-مدرک تیرباران زنان-مدرک تکفیر کردن دیگران-علم ترور کردن و .....از همه مدارک عالم بالاتر است....

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۸ ۰۰:۱۳

یا خدا اینها از همین الان پیش داورانه جایگاه علمی خود را برتر از دیگران می دانند این تکبر از چیست ؟ از ایمان است ؟ اینجور که بوش میرسه فتنه ها در افغانستان پایانی ندارند ... و این مردم بیچاره هم از اجنبی باید بخورند هم از خودی ... به تمدن های گمشده گذشته نگاهی بیندازید ، هر چند صد ها سال هم عمر کرده باشند الان فقط باستان شناسان اطلاعات آنها را دارند ، هر دولتی بر خلاف خواست امتش عمل کند ، کارشان با باستان شناسان است .

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۸ ۰۱:۳۸

😂چقدر شبیه بعضی ها هستن

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۹ ۱۱:۰۷

اگر غیر از این میگفت عجیب بود.....