• پنجشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400061813549

معاون استاندار فارس:

محدودیت سنی واکسیناسیون کرونا پابرجاست

محدودیت سنی واکسیناسیون کرونا پابرجاست

ایسنا/فارس جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: محدودیت سنی برای تزریق واکسن علیه کرونا در استان برداشته نشده و آخرین وضعیت سن برای واکسیناسیون بالای ۴۵ سال است.

عبدالرضا قاسم‌پور پنج‌شنبه ۱۸ شهریور در نشست مجازی با خبرنگاران با تاکید بر اینکه محدودیت سنی برای تزریق واکسن برداشته نشده است، افزود: استان فارس در کشور در زمینه تزریق واکسن همچنان از استان‌های برتر محسوب می‌شود.

جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه اگر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ضعیف شود آمارها افزایشی خواهد شد، تاکید کرد: اینکه پیک پنجم یا موج ششم باشد، این دو موج به هم متصل شوند یا اینکه پیک ششم جداگانه بروز کند یا کرونای لامبدا و انواع دیگر شایع شود، تفاوتی ندارد و همچنان تنها راه چاره، تزریق واکسن، سرعت در انجام واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است.

قاسم‌پور با بیان اینکه واکسیناسیون به سرعت در حال انجام است، اضافه کرد: پیش بینی‌ها بر این است که با وارداتی که انجام می‌شود تا پایان آذر کار واکسیناسیون تمام شود.

او درباره مراکز واکسیناسیون با اشاره به تلاش همه ادارات و دستگاه‌ها برای افزایش مراکز تجمیعی، گفت: بنا شده است دانشگاه شیراز و سایر دانشگاه‌ها به استانداری و فرمانداری شیراز مکان مناسبی برای واکسیناسیون اعلام کنند و همچنین ادارات، سازمان‌ها و نهادها هم کمک کنند که مراکز بیشتری راه‌اندازی شود تا شاهد شلوغی و ازدحام در مراکز تزریق واکسن نباشیم.

معاون استاندار فارس با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها تکلیف دارند که تدبیر کنند تا این مراکز واکسیناسیون خود عامل شیوع ویروس کرونا نشود، گفت: کل واکسن تزریقی تا امروز حدود یک میلیون و ۸۵۰ هزار دوز است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha