• پنجشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400061813627
  • خبرنگار : 30054

چگونه برای کف خانه خود، پوشش مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه برای کف خانه خود، پوشش مناسب انتخاب کنیم؟

موکت و پارکت دو نوع کفپوش هستند که هر کدام طرفداران خاص خودشان را دارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ساختمانچی،  گاهی اوقات افراد بین خرید موکت یا خرید پارکت به عنوان کفپوش، دچار تردید می شوند. در اینجا سعی داریم فواید این دو کفپوش را مورد مقایسه قرار دهیم تا افرادی که به دنبال خرید آن هستند؛ بتواند خرید مناسب تری داشته باشند. بنابراین اگر بین انتخاب موکت یا پارکت دچار تردید هستید؛ با ما همراه باشید.

فواید استفاده از موکت چیست؟

گرم بودن موکت: اگر جزء افرادی هستید که از قدم گذاشتن بر روی کفپوش سرد بیزارید؛ انتخاب موکت می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. موکت به دلیل بافت و تراکمی که در آن وجود دارد؛ می تواند گرمای لازم را به کف خانه ببخشد.

طرح های متنوع: موکت های جدید تنوع بسیار زیادی دارند و طرح های جذابی در آن ها استفاده شده است. بنابراین وجود یک موکت با طرح جذاب می تواند جذابیت محیط خانه را افزایش دهد.

ایمنی بالاتر: با استفاده از موکت، ایمنی افراد به ویژه افراد سالمند و افراد آسیب پذیر؛ بیشتر تامین می شود. به دلیل اینکه؛ موکت، خطر سر خوردن و آسیب دیدن افراد را کاهش می دهد. این در حالی است که در کفپوش های دیگر احتمال سر خوردن افراد بسیار بالا می باشد.

قیمت ارزان تر: موکت نسبت به نمونه های دیگر کفپوش، قیمت ارزان تری دارد. حتی مدل های جدید و مدرن موکت نیز با قیمت مناسبی تولید می شوند و به دست مشتریان می رسند. بنابراین برای افرادی که بودجه کمتری دارند، انتخاب مناسب و بهینه تری می باشد.

فواید استفاده از پارکت چیست؟

شستشوی آسان: پارکت از جمله کفپوش هایی است که می توان به راحتی آن را شستشو داد و تمیز کرد. این مورد برای رعایت بهداشت بسیار ضروری می باشد. همچنین نحوه شستشو و تمیز کردن آن نیز با آسان ترین روش ها قابل انجام می باشد.

ظاهر مدرن: استفاده از پارکت می تواند محیط داخلی خانه را مدرن تر و جذاب تر کند. معمولا افرادی که در زمینه دکوراسیون داخلی کار می کنند؛ استفاده از پارکت را برای ایجاد محیط مدرن، توصیه می کنند. همچنین نوع طرح های آن می تواند حس طبیعت را برای افراد تداعی کند.

عمر مفید طولانی: پارکت عمر مفید طولانی تری خواهد داشت. به دلیل اینکه تنها با یک بار استفاده از آن به عنوان کفپوش، تا سال های متمادی نیازی به تعویض آن نخواهید داشت. همچنین عوامل مخرب محیطی نیز فقط با گذر سال های طولانی می توانند، روی پارکت اثر منفی بگذارند.

مقرون به صرفه بودن: از آنجا که پارکت تا سال های طولانی می توانند دوام بیاورد و دچار مشکل نشود؛ کفپوشی کاملا مقرون به صرفه می باشد. بنابراین با استفاده از آن می توانید از هزینه های هر ساله جلوگیری کنید.

برای انتخاب بین موکت و پارکت توصیه می شود فواید ذکر شده برای هر دو کفپوش را مورد بررسی قرار دهید و اولویت های خود را با توجه به آن ها بسنجید. با این کار می توانید در مورد خرید موکت یا خرید پارکت تصمیم درست تری بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha