• شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400062014600
  • خبرنگار : 50444

به همت سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی؛

چهارمین مرکز تزریق واکسن کووید ۱۹ در بجنورد افتتاح شد

چهارمین مرکز تزریق واکسن کووید ۱۹ در بجنورد افتتاح شد

ایسنا/خراسان شمالی چهارمین مرکز تزریق واکسن کووید ۱۹ در شهرک گلستان بجنورد با نام مرکز واکسیناسیون شهدای حرم و با حضور سردار تقی رضایار رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور افتتاح شد.

 این مرکز تجمیعی صحرایی تزریق واکسن کووید ۱۹ با استفاده از سازه‌های بادی و بهداری رزمی برپا شده و دارای دو جایگاه تزریق واکسن، جایگاه ثبت مشخصات و مرکز مشاوره است.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور در بازدید از این مرکز از همکاری علوم پزشکی استان بابت تسهیل در صدور مجوز آغاز فعالیت این مرکز تقدیر کرد.

سردار تقی رضایار، سپاه پاسداران را در کنار مردم دانست و افزود: این مجموعه وظیفه خود می‌داند تا از تمام توانش برای کمک به مردم به ویژه در شرایط حساس فعلی استفاده کند.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نیز در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز تزریق واکسن شهدای مدافع حرم با استفاده از سازه‌های بادی و بهداری رزمی در گلستان شهر بجنورد به بهره برداری رسیده است.

سرهنگ محمد روحانی گفت: این مرکز واکسیناسیون از ساعت هفت صبح الی ۲۴ بامداد با دو جایگاه تزریق واکسن به عموم مردم خدمات می‌دهد.

وی با بیان اینکه در این مرکز واکسن ایرانی برکت و خارجی سینوفارم تزریق می‌شود، بیان کرد: این مرکز ظرفیت تزریق ۲۰۰ دوز واکسن به صورت روزانه را دارد و طی فازهای بعدی و در صورت افزایش مراجعه کنندگان برای دریافت واکسن، می‌توان جایگاه تزریق واکسن را تا پنج کابین افزایش داد.

سرهنگ روحانی با اشاره به اینکه مراجعه کنندگان به این مرکز براساس ثبت نام در سامانه تزریق واکسن وزارت بهداشت تأیید می‌شوند، گفت: بیمارستان اورژانس صحرایی با ظرفیت ۱۰ تخت نیز در مجاورت این مرکز قرار دارد و در صورتی که شرایط به حالت بحرانی برگردد، ظرف حداکثر نیم ساعت راه اندازی شده و به مردم خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha