• شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۷:۵۳
  • دسته‌بندی: خبر
  • کد خبر: 1400062014826
  • خبرنگار : 71633

ویدئو / تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید تامین اجتماعی

ویدئو / تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید تامین اجتماعی

مراسم تودیع مصطفی سالاری مدیرعامل قبلی سازمان تامین اجتماعی و معارفه میرهاشم موسوی به عنوان مدیرعامل جدید این سازمان، بعدازظهر شنبه (۲۰ شهریور) با حضور حجت عبدالملکی - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی - برگزار شد.

تصویربردارو تدوینگر:‌ امیرحسین شهسواری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۱ ۰۲:۳۴

با سلام و احترام، البته که تودیع و معارفه امر شایسته ای است به موقع خودش، منتها نباید فقط مختص به مدیران داشته باشد بلکه تودیع و معارفه باید درخصوص نیروهای کار هم اجرایی شود که امری شایسته است چون نیروهای با سابقه بالا که سال ها انجام وظیفه نموده اند و متقاضی بازنشستگی پیش از موعد هستند تودیع شده و به جای ایشان نیروهای جوان بیکار متقاضی کار معارفه شده و اشتغال زدایی خواهد شد و از طریق ایشان بیمه پردازی جدید شروع خواهد شد بنابراین امری جاری است و ایستا نیست علی ایحال نوع نگاه مسئولین تصمیم گیر که برای مردم تصمیم گیری می کنند مهم است که به پویایی و نشاط افراد جامعه چگونه نگاهی دارند. به هرحال عده‌ای متقاضی بازنشستگی پیش از موعد هستند و عده‌ای ای هم متقاضی اشتغال، طرح بازنشستگی پیش از موعد هم توسط 39 نماینده محترم مجلس شورای اسلامی با استدلالات منطقی در آذر ماه 1399 مطرح شد اما به دلایلی معلق نمودند با عنایت به مراتب فوق الذکر آیا وقت از تعلیق در آوردن طرح مذکور نرسیده است؟ همانطور که می دانیم بودجه اجرای طرح هم موجود است ازمحل کسورات حقوقی ماهانه طی چند سال و ذخیره در صندوق تامین اجتماعی، بدیهی است نظر اینجانب قابل نقد و یا تایید می باشد ان شاءالله هر تصمیمی گرفته شود و به صلاح باشد نتیجه اش موفقیت ،عاقبت بخیری و سرافرازی برای مسئولین و مردم عزیز کشورمان فراهم شود. ومن ا...التوفیق.

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۱ ۰۷:۳۲

هر کسی دوست و رفیقای خودش را میاره . کاش ما هم پارتی می داشتیم . اللان با 28 سال سابقه خدمت در صنعت ، باید مدیرعامل یکی از شرکتهای خودروسازی میشدیم . خوشبختانه پارتی نداریم و به همین خاطر ....