• یکشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۱:۳۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400062114994

رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی مشهد خبر داد

کمبود سیمان در بازار رفع شده است

کمبود سیمان در بازار رفع شده است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی مشهد با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکل کمبود سیمان در بازار رفع شده، گفت: در حال حاضر قیمت هر پاکت سیمان سیاه در بازار بین ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان است که البته این نرخ از این مقدار نیز پایین‌تر خواهد آمد.

غلامرضا سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره در خصوص اخبار منتشر شده در خصوص کاهش قیمت سیمان و قیمت فعلی آن در بازار اظهار کرد: به طور کلی در ۲ ماه گذشته سیمان سیاه کاهش قیمت داشته‌ اما این کاهش چشمگیر نبوده و هنوز به ۳۰ هزار تومان نرسیده است.

وی عنوان کرد: قیمت پیشین سیمان قیمتی کاذب بود که مورد تایید ما قرار نداشت. کاهش قیمت در هر پاکت سیمان سیاه بیشتر از سیمان سفید بوده زیرا  سیمان سفید مصرف چندانی ندارد. با توجه به کاهش قطعی برق مشکل کمبود و کاهش تولید سیمان رفع شده و در حال حاضر بازار با کمبود سیمان مواجه نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۳ ۰۰:۵۸

همانطوریکه میدانید بنا به روایت های متعدد بیش از شصت درصد سهام کارخانجات تولید سیمان در دست ۵ نفره بوده و الان هم این عده با عوامل خودشون در بازار بورس قصد دارند همانند ۳ ماه گذشته با واسطه گری و دلالی و بالابردن خرید کاذب و افزایش کاذب بهای آن به سود کلانی برسند و از طریق کارخانجاتی که تا ۳ ماه پیش سیمان رو تنی سیصد هزار تومان میفروختند دور از چشم دستگاههای نظارتی از لحاظ کیفی و قیمتی بسیار گزاف که تا تنی ششصد و پنجاه هم رسیده بود به یکباره به سود سرشاری برسند. این وسط مردم که مصرف کننده واقعی هستند علاوه بر پر کردن جیب دلالان و واسطه ها سیمانی گران و مهمتر از آن بی کیفیت تحویل گرفته که فردای مصرف آن ساختمان و پل و مستحدثاتی که در ارتباط با سیمان هستند همانند آواری بر سر مردم بدبخت فرو ریزد.چرا تو این مملکت کسی به حال این مردم نگون بخت کاری نمیکنه و هیچ فریاد رسی نیست و مهمتر اینکه الان ادعا میکنند بهای سیمان به تنی ۵۵۰ هزارتومان رسونده اند و به عبارتی برای مصرف کننده واقعی به مرگ گرفتن تا به تب رضایت بدهند.