• یکشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400062115291
  • خبرنگار : 71620

طباطبایی نژاد: سفرهای استانی رئیسی نوید بخش عمل به شعارهای انتخاباتی است

طباطبایی نژاد: سفرهای استانی رئیسی نوید بخش عمل به شعارهای انتخاباتی است

نماینده مردم اردستان و زواره در مجلس با اشاره به سفرهای مرزی رئیس دولت سیزدهم گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور نوید بخش عمل به شعارهای شان است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میات دستور خود با اشاره به استقرار دولت سید ابراهیم رئیسی گفت: این چهار سال به زودی از دست خواهد رفت پس باید از فرصت‌ها خوب استفاده کنیم. همانطور که رئیس جمهور وعده داده بود، کابینه ایشان جوان، تحول گرا، انقلابی و فسادستیز است.

نماینده مردم اردستان و زواره در مجلس با اشاره به سفرهای اخیر رئیس جمهور دولت سیزدهم گفت: سفرهای پایان هفته دولت از شهرهای محروم و مرزی شروع شد، رئیسی در تبلیغات انتخاباتی‌اش اظهار کرده بود که با سعه صدر بهشتی و روحیه مردمی رجایی و روحیه جهادی شهید سلیمانی کار خواهد کرد، این سفرهای استانی نوید بخش عمل به شعارهای ایشان است.

طباطبایی نژاد خطاب به رئیس جمهور و وزرای دولت سیزدهم تأکید کرد: توقع ما به عنوان نمایندگان ملت از دولت این است که در این فرصت به وجود آمده، لوایحی را به مجلس تقدیم کنند تا نواقص قانونی که سالها در قوانین ما رخنه کرده است را اصلاح کنیم.

این عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به اهمیت انتصابات دولت سیزدهم اظهار کرد: شاید این مهم بزرگترین وظیفه دولت و مجلس انقلابی است. از دولت محترم می‌خواهم که در انتخاب استاندار اصفهان دقت کنند، چهره استاندار اصفهان باید ملی باشد چرا که مسائل اصفهان، مسائل چندین استان است.

نماینده مردم اردستان و زواره در مجلس در پایان به مسائل حوزه انتخابیه‌اش همچون جاده‌های شهرستان اردستان و زواره و آب روستاها اشاره کرد و گفت: هر چند که مجموعه کشور با مشکلات اقتصادی مواجه بوده است، اشتغال شهرستان اردستان ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است. ما قطب تولید مرغ هستیم، به وزیر جدید جهاد کشاورزی تذکر می‌دهم که جوجه ریزی سخت شده است، نهاده‌های دامی و مرغی را سامان دهید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha