• یکشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400062115320
  • خبرنگار : 30054

راهنمای خرید محصولات روشنایی LED

راهنمای خرید محصولات روشنایی LED

امروزه می توانید تقریباً همه موارد از جمله محصولات روشنایی LED را در اینترنت جستجو ، بررسی و خریداری نمایید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آذرطیف، اینترنت و دنیای تجارت اینترنتی، کانال های توزیع محصولات جدیدی را با قیمت های پایین تر در دسترس همه افراد قرار داده است که سیستم های انبارداری و تحویل کارآمدتری را منعکس می کند. روشنایی LED یک فناوری نسبتاً جدید است و از نظر برخی از مردم محصولی بدون آزمایش و ناآشنا و با اصطلاحات گیج کننده است. شرکت روشنایی آذرطیف به عنوان تولیدکننده محصولات روشنایی ال ای دی، این راهنما را برای کمک به مصرف کنندگان در انتخاب و خریدهای آنلاین چراغ های LED تهیه کرده است.

  • چراغ های LED و چراغ های رشته ای سنتی، محصولات معادل و برابر یا یکدیگر نمی باشند. اگر پروژکتورهای رشته ای را با LED جایگزین می کنید، نیاز نیست که پروژکتور متال هالید۲۰۰ وات را با پروژکتور ال ای دی ۲۰۰ وات جایگزین کرد. پروژکتور LED به طور قابل توجهی کارایی بیشتری دارد. یک پروژکتور ال ای دی ۱۰۰ واتی می تواند همان مقدار روشنایی پروژکتور متال هالید۲۰۰ وات را تولید کند که با "لومن" اندازه گیری می شود. توجه نمایید حتماً روشنایی مناسب را برای هر یک از کاربردهای روشنایی خود سفارش دهید.
  • محصولات ال ای دی ممکن است با یکدیگر معادل نباشند. چراغ های LED یک فناوری پیچیده، متنوع و تطبیق پذیر هستند. دو چراغ سوله ای ال ای دی که هر کدام برای تولید مقدار یکسانی لومن درجه بندی شده اند، می توانند نورهای بسیار متفاوتی را ساطع کنند. به عنوان مثال یک چراغ دارای رنگ نورگرم و یا به اصطلاح آفتابی می‌باشد و دیگری روشنایی با رنگ نور سردتر و یا به اصطلاح مهتابی را ایجاد می کند. برای درک دمای نور، کلوین و شاخص های رندر رنگ چراغ های  LED که در نظر دارید وقت بگذارید و لامپ هایی با ویژگی هایی انتخاب کنید که بهترین نیاز شما را برآورده می کند.
  • جهت مشاوره و انتخاب مناسب و دقیق تر با کارشناسان یک تولیدکننده معتبر محصولات ال ای دی تماس بگیرید که تخصص لازم برای ارائه خدمات مورد نظر شما را داشته باشد. بسیاری از فروشندگان اینترنتی چراغ های LED صرفاً بر اساس قیمت با یکدیگر رقابت می کنند. با تکنولوژی پیچیده LED کمترین قیمت چراغ  LEDلزوما بهترین گزینه نیست، زیرا عوامل مختلفی مانند: کیفیت محصول، بهره وری نوری، اصالت کالا، مدت زمان و اعتبار گارانتی در قیمت گذاری محصول نقش مستقیم دارند و هنگام انتخاب محصول نیاز است که علاوه بر قیمت کالا، موارد ذکر شده نیز مورد بررسی قرار گرفته شوند.

  • برای برنامه ریزی و اندازه گیری ناحیه ای که قرار است با LED ها روشن کنید وقت بگذارید. می توانید چراغ های LED را پیدا کنید که دارای الگوهای پراکندگی نور جهت اهداف گسترده یا مجتمع باشند. ناحیه ای که با تعدادی لامپ یا وسایل روشنایی سنتی روشن شده باشد ، با تعداد کمتری از LED ها نیز می تواند به همان خوبی عمل نماید. قبل از سفارش خود ، نگاهی کارشناسانه به نحوه و مکان نصب این چراغ ها بیندازید.
  • طراحی روشنایی شما برای موقعیت های مختلف متناسب با محیط می باشند. فضاهایی که فعالیت زیادی در آن ها اتفاق می افتد، با طراحی روشن تر به خوبی عمل می کنند، در حالی که مناطقی که برای استراحت طراحی شده اند (به عنوان مثال اتاق خواب) با نور گرمتر و ملایم تر، احساس بهتری خواهند داشت. به عنوان تابعی از نحوه استفاده از این فضاها، انواع مختلف لامپ را برای فضاهای مختلف سفارش دهید. اندازه فیزیکی لامپ هایی را که سفارش می دهید در نظر بگیرید و مطمئن شوید که متناسب با وسایل روشنایی موجود هستند.

شرکت روشنایی آذرطیف سفارشات بی شماری از محصولات ال ای دی را برای مصارف صنعتی، شهری و خانگی تامین نموده است و به بسیاری از مشتریان در تصمیم گیری درست، هنگام سفارش تلفنی و اینترنتی محصولات روشنایی LED کمک نموده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش محصولات روشنایی LED مناسب برای برنامه های روشنایی خود، لطفاً به وب سایت صنایع روشنایی آذرطیف مراجعه کنید. کارشناسان ما در زمینه فناوری روشنایی LED تخصص، دانش و تجربه لازم را داشته و شما را در انتخاب محصول مناسب با محیط کاربری شما راهنمایی خواهند کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha