• یکشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400062115470
  • منبع : نمایندگی همدان

قرارگاه امام کاظم(ع)، مجری سیاست‌های طرح جمعیت و خانواده

قرارگاه امام کاظم(ع)، مجری سیاست‌های طرح جمعیت و خانواده

ایسنا/همدان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: تشکیل قرارگاه امام کاظم(ع) بر اساس ‏سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری و پیاده‌سازی طرح جمعیت، خانواده و عفاف و حجاب با تشکیل ‏سه کارگروه تخصصی در این زمینه کلید خورده است.‏

 به گزارش ایسنا، حسین فارسی یکشنبه ۲۱ شهریور ماه، در نخستین جلسه هماهنگی تشکیل قرارگاه امام کاظم(ع) که با حضور امام جمعه ملایر، فرمانده سپاه ناحیه و دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد، افزود: قرارگاه امام کاظم(ع) یک قرارگاه کشوری است که وزارت کشور و فرمانده سپاه در راس آن قرار دارند و در استان‌ها، استاندار و فرمانده سپاه و در شهرستان، فرماندار رییس قرارگاه و فرمانده سپاه دبیر آن است.

وی با بیان اینکه پیاده‌سازی این طرح‌ها نیاز به تعامل، مشارکت و عزم جدی همه دستگاه‌های اجرایی دارد، اظهارکرد: در اسرع وقت باید کمیته‌های سه‌گانه طرح عملیاتی جمعیت، تحکیم و تعالی خانواده و توسعه و تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف در شهرستان تشکیل و روسا و اعضای آن مشخص شود.

فارسی با اشاره به اینکه شرح وظایف هرکدام از کمیته‌ها مشخص است و نظارت و بازرسی از روند پیشرفت و تحقق اهداف این کمیته‌ها مرتب انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: بررسی روند پیشبرد اهداف قرارگاه توسط کمیته‌های سه‌گانه و تشکیل جلسات قرارگاه هر دو ماه یکبار صورت می پذیرد.

معاون فرماندار ملایر ادامه داد: هریک از دستگاه‌های اجرایی باید به وظیفه شرعی و قانونی خود در تحقق اهداف قرارگاه امام کاظم(ع) عمل کنند، هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی تصریح کرد: کار فرهنگی زمان‌بر است و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با استفاده از توان و ظرفیت کارشناسان خود، برنامه‌های راهبردی و عملیاتی برای اجرای سه طرح تخصصی ارائه دهند.

فارسی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و تحقق دغدغه مقام معظم رهبری، همه باید پای کار باشیم و به دور از روزمرگی، با وجدان کاری به تاکیدات رهبری لبیک بگوییم، گفت: انتظار داریم صدا و سیما، رسانه‌ها و فضای مجازی در تبلیغات و انعکاس اهداف قرارگاه به ما کمک کنند تا نتیجه بهتری بگیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha