• دوشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400062216135
  • خبرنگار : 30054

چرا چمن مصنوعی انتخاب بهتری به جای چمن طبیعی می باشد؟

چرا چمن مصنوعی انتخاب بهتری به جای چمن طبیعی می باشد؟

اگر می خواهید تغییری در حیاط خود ایجاد کنید، ولی مطمئن نیستید که چمن مصنوعی می تواند جایگزین عالی برای چمن های واقعی باشد، بهتر است با مزیت های این محصول  شگفت انگیزبیشتر آشنا شوید تا بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید. 

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چمن سرا، گروه چمن سرا به عنوان فروشگاه برتر و نخست چمن مصنوعی در ایران  با ارائه چمن مصنوعی ایرانی بادوام  می تواند فضای سبزی که می خواهید و در هر جایی که دوست دارید را با حداقل ترین مسئولیت های نگهداری و هزینه، تقدیم وجودتان کند. 

در ادامه همراه ما باشید تا این دو گزینه را از جهات مختلفی با هم مقایسه کنیم:

۱.هزینه

به طور کلی هزینه ابتدایی چمن مصنوعی ایرانی بیشتر از چمن واقعی است. اما شما این هزینه را یکبار برای همیشه می پردازید، این در حالی است که چمن طبیعی در تمام روزهای سال هزینه های اضافه و بیشتری روی دستتان می گذارد که اگر آن ها را جمع بندی کنید، متوجه می شوید قیمت چمن مصنوعی بسیار ناچیز می باشد. این ها همه در حالی است که امکان دارد چمن طبیعی به راحتی خراب شود و از بین برود.

۲. نیاز به نگهداری کم

آیا انرژی و زمان کافی برای مراقبت از چمن های طبیعی دارید؟ آیا می توانید کود دادن، سم پاشی آبیاری و هرس کردن را در تمام روزهای زندگی خود تحمل کنید؟
اگر پاسخ تان منفی است، پس چمن مصنوعی را با آغوش باز بپذیرید که به هیچ یک از این ها نیاز ندارد و آرامش را به شما هدیه می دهد.

۳. تاثیر بر محیط زیست

یکی از مهم ترین مزیت های چمن مصنوعی، عدم نیاز آن به آبیاری می باشد که همین موضوع سالانه در مصرف آب به طور چشمگیری صرفه جویی می نماید.
شما تنها موقعی که نیاز دارید برای چمن مصنوعی از آب استفاده کنید، برای خنک نگاه داشتن آن در روزهای خیلی گرم سال می باشد. اما این میزان آب مصرفی در برابر چمن طبیعی، اصلا به چشم نمی آید.

۴. سلامتی و امنیت

ملاحظه دیگر به امنیت و سلامتی که چمن مصنوعی به همراه دارد، باز می گردد. 
اگر شما حیوان خانگی و یا کودکان خردسال دارید که در حیاط بازی می کنند، چمن مصنوعی سطح امن تری را برای آن ها فراهم می نماید و هم چنین حشرات و حیوانات موذی و آزاردهنده را از عزیزان تان دور نگاه می دارد. 

۵. زیبایی

مطمئنا یکی از اصلی ترین دلایلی که می خواهید چمن مصنوعی را انتخاب کنید، این است که بدون نیاز به نگهداری های ویژه و خاص و دردسرساز، همیشه سرسبز و زیبا و با طراوت به نظر می رسد. 
این همیشه سبز ماندن به معنی همیشه زیبا بودن حیاط و مهیا بودن محلی برای لذت بردن از فضای سبز بدون محدودیت می باشد. 

مطمئنا تا به این جا متوجه شده اید که از لحاظ بسیاری، چمن مصنوعی ارجحیت بیشتری نسبت به چمن طبیعی دارد و می تواند زندگی را برای شما آسان تر کند و فرصت بیشتری برای لذت بردن از سرسبزی محیط اطرافتان، برای شما مهیا نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha